فعالیت 45 تشکل قرآنی ویژه بانوان در دلفان
کد خبر: 3673030
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱
شاهیوندی خبرداد:

فعالیت 45 تشکل قرآنی ویژه بانوان در دلفان

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی دلفان از فعالیت 60 تشکل قرآنی ویژه بانوان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، حجت‌الاسلام علی شاهیوندی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان از فعالیت 60 تشکل قرآنی ویژه بانوان در این شهرستان خبر داد و گفت: اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان در راستای تبلیغ دین و آموزش قرآن‌کریم در خدمت جامعه بانوان و جوانان انجام وظیفه می‌کند وتعداد 45 تشکل قرآنی را تحت پوشش دارد.
وی افزود: جامعه بانوان حضور گسترده‌ای در مجالس و محافل مذهبی و قرآنی دارند و از این‌رو ساماندهی و نظارت برفعالیت‌های ایشان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
ساماندهی 77 هیئت مذهبی در دلفان
امین فاضلی، کارشناس امور فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان نیز از شناسایی و ساماندهی 77هیئت مذهبی در این شهرستان خبر داد و گفت: 77 هیئت مذهبی در شهرستان دلفان که در سامانه طوبی ثبت‌نام کرده‌اند ساماندهی شدند.
وی با اشاره به نقش هیئات مذهبی در فرهنگ‌سازی دینی، تصریح کرد: تاریخ سراسر افتخار تشیع مملو از رشادت‌ها و مبارزات و ستیزه‌گری علیه ظلم و بیداد خودکامگان و مستبدان است و حرارتی که از قیام حسینی دردل‌های مؤمنان شعله‌ور شده است، هیچ‌گاه به سردی نمی‌گراید و تا ظهور حضرت مهدی(عج) خاموش نخواهد شد.
فاضلی عنوان کرد: با برنامه‌ریزی و پیگیری‌های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان و همراهی شورای هیئات مذهبی کار فراخوانی و تشکیل پرونده هیئات مذهبی شهرستان جهت صدور مجوز و شناسایی هیئت انجام گرفته است.
کارشناس امور فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی دلفان با بیان این‌که تعداد 77 هیئات مذهبی در سطح شهر و روستاهای این شهرستان شناسایی و در سامانه طوبی تائید شده‌اند، افزود: از تعداد کل ثبت‌نام شدگان هیئات مذهبی در سامانه طوبی تاکنون 77 هیئت تائید و تشکیل پرونده کامل داده‌اند.
منبع: روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی دلفان

captcha