رسیدگی به خانواده های معزز شهدا سرلوحه کار مدیران قرار گیرد
کد خبر: 3673254
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۲
فرماندار صومعه سرا:

رسیدگی به خانواده های معزز شهدا سرلوحه کار مدیران قرار گیرد

گروه اجتماعی: فتح الهی با بیان اینکه ما مدیون خون شهدا هستیم، گفت: رسیدگی به خانواده های معزز شهیدان را سرلوحه کار خود قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، علی فتح الهی، فرماندار شهرستان صومعه سرا امروز، 25 آذر در جلسه طرح سپاس، با بیان اینکه طرح سپاس یک طرح ملی است و در تمام استان ها و شهرستان ها در یک چارچوب، وظایف دستگاه ها مشخص شده است، اظهار کرد: سرحوله قرار دادن احترام به خانواده های شهدا در کلیه امورات کاری یک وظیفه است.

وی تصریح کرد: ما مدیون خون شهدا هستیم و دیدارهای نزدیک با خانواده های شهدا ما را با خیلی از اتفاقات نظیر نوع زندگی و سیره عملی شهدای گرانقدر آشنا خواهد کرد تا با تاسی از این شیوه در کارها و امورات بتوانیم پاسدار خون شهدا باشیم.

فتح الهی با بیان اینکه ارزش کار شهدا آنقدر رفیع است که باید در جهت شناسایی این ارزش ها در جامعه بیش از پیش قدم برداریم و برای نسل جدید بیان کنیم، افزود: مدافعین حرم کسانی هستند که به سیره عملی شهدا لبیک گفتند و با در دست گرفتن جان خود در راه دفاع از اهل بیت(ع) و کشور در حال ایثار و جهاد هستند که این کار با هیچ مبلغی قابل معاوضه نیست و این ایثار از درک و فهم برخی افراد خارج است.

فرماندار صومعه سرا اضافه کرد: فداکاری و از خودگذشتگی امروزه رنگ و بویی دیگر گرفته و جان خود را فدا کردن فرهنگی شده که جوانان نسل امروز ما در سوریه و میدان جنگ آن را اثبات کرده اند.

این مقام مسئول خطاب به مدیران، تاکید کرد: لازم است که کلیه دستگاه های دولتی در اجرای طرح سپاس مشارکت لازم را داشته باشند و رسیدگی به خانواده های معزز شهیدان را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: وقتی ما در منزل پدر شهیدی حاضر می شویم به خودمان یادآوری می کنیم که این میز و مسئولیتی که داریم با از دست دادن چه عزیزانی برایمان فراهم شده است.

فتح الهی دلجویی و شنیدن درخواست های پدران و مادران شهید و انتقال آن به دستگاه های مربوطه را از نکات مهم طرح سپاس دانست و افزود: در این طرح گروه ها و سرگروه ها و اهدافی ترسیم شده که باید به دقت به آنها پرداخت و هماهنگی لازم در این راستا معمول گردد.

captcha