توجه به فعالیت‌های فرهنگی‌ در دستور کار شهرداری قرار دارد
کد خبر: 3673278
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۸
عالم‌زاده:

توجه به فعالیت‌های فرهنگی‌ در دستور کار شهرداری قرار دارد

توجه به فعالیت‌های فرهنگی‌ در دستور کار شهرداری قرار دارد گروه اجتماعی: شهردار کرمان گفت: با بیان اینکه با کشف این استعدادها می‌توانیم، کارهایی را در کرمان به سرانجام برسانیم که شاید اثر کمتری از آن‌ها در دیگر شهرها باشد، ادامه داد: توجه به فعالیت‌های فرهنگی‌اجتماعی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، سید مهران عالم‌زاده، شهردار کرمان دیروز شنبه، 25 آذر در دیدار استاندار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کرمان گفت: نیاز به کمک همه مردم و مسؤولان برای اجرای برنامه‌ها در کرمان است.
وی مشارکت و همدلی جدی شورا، شهرداری و استانداری را بهترین رمز موفقیت دانست و افزود: با وجود رکودی که در کشور حاکم است و استان کرمان هم از این وضعیت تبعیت می‌کند، اما استعدادهای خوبی در این شهر نهفته است.
شهردار کرمان با بیان اینکه با کشف این استعدادها می‌توانیم، کارهایی را در کرمان به سرانجام برسانیم که شاید اثر کمتری از آن‌ها در دیگر شهرها باشد، ادامه داد: توجه به فعالیت‌های فرهنگی‌اجتماعی در دستور کار قرار دارد.
وی تصریح کرد: همچنین محور بودن شهروندان به عنوان اصل حاکمیت پیاده در شهر کرمان، بحث‌های تخصصی شهروندمحوری، شفافیت اداری و سازمانی و تکریم ارباب‌رجوع برای آشتی بیشتر مردم با شهرداری در دستور کار این مجموعه قرار دارد.
عالم‌زاده تأکید کرد کرد: تمام شهروندان با شهرداری در ارتباط هستند، بنابراین مردم انتظار بیشتری از شهرداری به عنوان پیشانی خدمتگزاری دولت دارند و امیدواریم، بهترین خدمت را به مردم کرمان داشته باشیم.
منبع: شهرداری کرمان

captcha