گشایش نمایشگاه‌های تخصصی «کودک و نوجوان» و «شب یلدا» در شهرکرد
کد خبر: 3673465
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸

گشایش نمایشگاه‌های تخصصی «کودک و نوجوان» و «شب یلدا» در شهرکرد

گروه اقتصاد:مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی چهارمحال و بختیاری گفت: برای نخستین‌بار نمایشگاه مادر، کودک، نوجوان و نوزاد و دومین جشنواره شب یلدا در چهارمحال و بختیاری برپا شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری به نقل از تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: برای نخستین‌بار نمایشگاه مادر، کودک، نوجوان و نوزاد و دومین جشنواره شب یلدا هم‌زمان در محل دائمی نمایشگاه‌های استان برپا شد.
وی افزود: این نمایشگاه‌ها امروز بعد از ظهر از ساعت 3 آغاز به کار می‌کنند که تا 29 آذرماه از ساعت 3 تا 9 شب برای علاقه‌مندان دایر هستند.
مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: 127 غرفه با حضور تولیدکنندگانی از سراسر کشور در این نمایشگاه حضور دارند و آخرین دستاوردهای خود در حوزه وسایل مورد نیاز مادر، کودک، نوجوان و نوزاد را ارائه می‌کنند.
مسعودی خاطرنشان کرد: غرفه اسباب‌بازی فکری ویژه کودکان و نوجوانان بزرگترین غرفه نمایشگاه را به خود اختصاص داده که جدیدترین اسباب‌بازی فکری در این غرفه به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.
وی با اشاره به جشنواره شب یلدا گفت: همچنین محصولات مورد نیاز برای شب یلدا از جمله آجیل و هدایای مرسوم در شب یلدا نیز عرضه می‌شود که سال آینده این 2 نمایشگاه به صورت مجزا برپا می‌شوند.

captcha