حضور 70 بانوی زاهدانی در طرح «بصیرت» پایگاه پدافند هوایی
کد خبر: 3673719
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱

حضور 70 بانوی زاهدانی در طرح «بصیرت» پایگاه پدافند هوایی

گروه اجتماعی: مسئول تبلیغات و دارالقرآن پایگاه پدافند هوایی شهرستان زاهدان گفت: طرح «بصیرت» ویژه خانواده‌های کارکنان پدافند هوایی زاهدان از امروز، 27 آذرماه به‌مدت سه روز در این شهرستان اجرا می‌شود.

محمد رضایی، مسئول تبلیغات و دارالقرآن پایگاه پدافند هوایی شهرستان زاهدان، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، گفت: طرح «بصیرت» ویژه خانواده‌های کارکنان پدافند هوایی زاهدان از امروز، 27 آذرماه به‌مدت سه روز در این شهرستان اجرا می‌شود.
وی اظهار کرد: در این طرح که آیین افتتاحیه آن صبح امروز در مهمانسرای 29 فروردین ارتش شهرستان زاهدان برگزار شد، از اساتید برجسته دانشگاه سیستان و بلوچستان جهت آموزش خانواده‌ها دعوت به‌عمل آمده است.
مسئول دارالقرآن پایگاه پدافند هوایی شهرستان زاهدان افزود: در این طرح که با هدف بصیرت‌افزایی همسران کارکنان پایگاه پدافند هوایی برگزار می‌شود، موضوعاتی همچون اخلاق در خانواده، همسرداری، تربیت فرزندان و سبک زندگی اسلامی آموزش داده می‌شود.
وی با بیان اینکه در این طرح، 70 نفر از خانواده‌های کارکنان حضور دارند، ادامه داد: هر روز، سؤالاتی از محتوای آموزشی همان روز طرح می‌شود و به 4 نفر از شرکت‌کنندگانی که پاسخ صحیح بدهند، جوایزی اهدا خواهد شد.
رضایی بیان کرد: طرح بصیرت به‌مدت سه روز ادامه دارد و در پایان، به شرکت‌کنندگان در این طرح گواهینامه پایان‌دوره اعطا و هدایایی به رسم یادبود تقدیم خواهد شد. همچنین مراسم اختتامیه این طرح، چهارشنبه 29 آذرماه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مقامات لشکری برگزار می‌شود.

حضور 70 بانوی زاهدانی در طرح «بصیرت» پایگاه پدافند هوایی

captcha