نقش رسانه در اصلاح نواقص و تقویت مدیریت شهری
کد خبر: 3673871
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸

نقش رسانه در اصلاح نواقص و تقویت مدیریت شهری

گروه فرهنگی: سرپرست امور هنری و مدیر اجرایی رویداد خانه بهار گفت: رسانه به عنوان بازوی توانمند نقش مؤثری در رساندن پیام مدیریت شهری به شهروندان و اصلاح و تقویت مدیریت شهر دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، مصطفی حسن‌زاده، سرپرست امور هنری و مدیر اجرایی رویداد خانه بهار، در نشست خبری که امروز ،27 آذرماه، در محل خانه هنرمندان مشهد برگزار شد، بیان کرد: در کمتر از 100 روز به بهار، فعالیت خانه بهار در راستای ساخت بهاری دلنشین و خاطره‌انگیز برای زائران و مجاوران آغاز شده است.
وی افزود: رسانه‌ها در رساندن پیام مدیریت شهری به عنوان یک بازوی توانمند در راستای اصلاح عملکرد حوزه شهری و تقویت برنامه‌ها تأثیر بسزایی دارند.
سرپرست امور هنری و مدیر اجرایی رویداد خانه بهار با اشاره به اینکه فراخوان کاغذی به جهت کمک به محیط زیست حذف شده است، اظهار کرد: فراخوان خانه بهار شامل ثبت‌نام، اطلاع‌رسانی، نظرسنجی و جمع‌آوری آراء مردمی در سال جاری به صورت هوشمند و از طریق فضای مجازی با فعال‌سازی سایتی که طراحی می‌شود صورت خواهد گرفت.
حسن‌زاده ابراز کرد: دریافت، نصب و اکران آثار با پخش زنده تلویزیونی اطلاع‌رسانی می‌شود ضمن اینکه اطلاع‌رسانی از طریق سایر کانال‌های ارتباطی انجام خواهد شد.
وی ادامه داد: اسامی داوران در فراخوان با هدف جذب هنرمندان درج شده و نشست‌های تخصصی با حضور هنرمندان در راستای اعتمادسازی نیز برگزار خواهد شد.
سرپرست امور هنری و مدیر اجرایی رویداد خانه بهار در خصوص سرنوشت المان‌های سال‌های گذشته، ابراز کرد: المان‌ها بر اساس جنس آنان مورد استفاده قرار می‌گیرند که در صورت نیاز به ترمیم اگر هزینه بالایی داشته باشند کنار گداشته شده و اگر هزینه آن کم باشد به شهرهای اطراف انتقال داده می‌شود تا با مرمتی اندک مورد استفاده شهروندان آن شهر قرار گیرد.
حسن‌زاده اضافه کرد: المان‌هایی که از جنس مرغوب هستند از یک منطقه شهر به منطقه دیگر انتقال داده شده تا سایر شهروندان نیز از مناظر زیبا بهره‌مند شوند.

captcha