تشکیل جلسه هماهنگی ششمین مسابقات قرآن بیمارستان‌های تهران
کد خبر: 3675388
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵

تشکیل جلسه هماهنگی ششمین مسابقات قرآن بیمارستان‌های تهران

گروه مسابقات: نخستین جلسه هماهنگی ششمین دوره مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه بین بیمارستان و مراکز درمانی استان تهران پنجم دی‌ماه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمين محمودرضا ذكاوت، مشاور فرهنگی بيمارستان خاتم‌الانبيا(ص) در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا)، در خصوص برپایی ششمین دوره مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه بین بیمارستان و مراکز درمانی استان تهران، گفت: نخستین جلسه هماهنگی این مسابقات به منظور بهره‌مندی از نقطه نظرات و پیشنهادات نمایندگان این مراکز سه‌شنبه، پنجم دی‌ماه به میزبانی بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه جلسه فوق طبق روال هر ساله برپا می‌شود و احتمال دارد دو جلسه باشد، ادامه داد: این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ کل و اجزاء و تفسیر و نهج‌البلاغه انجام می‌گیرد. همچنین در نظر داریم که با توجه به بحث نماز نیز بخشی را با عنوان تفسیر سوره حمد و اخلاص با موضوع آشنایی با نماز و در صورت هماهنگی و بهره‌مندی از نظرات دوستان برپا کنیم.
ذکاوت با اشاره به اینکه جلسه فوق به منظور هماهنگی بیشتر بین مراکز درمانی و بیمارستان‌ها دولتی و خصوصی است که در این مسابقات حضور دارند، عنوان کرد: در نخستین جلسه هماهنگی از نمایندگان سازمان نظام پزشکی، سازمان نظام پرستاری، سازمان دارالقرآن الکریم، فرهنگ‌سرای قرآن، تأمین اجتماعی استان تهران، اورژانس تهران، مرکز قرآن وزارت بهداشت، سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش و ناجا، دانشگاه علوم پزشکی بقیة الله الاعظم(عج) سپاه، اوقاف و امور خیریه استان تهران، معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی و موسسه قرآنی معجزه ماندگار استفاده شده است.
یادآور می‌شود، این جلسه ساعت 11 صبح پنجم دی‌ماه در ساختمان علوم اعصاب شفای بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) برپا خواهد شد.

captcha