تلاش دشمنان برای فروپاشی فرهنگی و اخلاقی نظام است
کد خبر: 3676128
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸

تلاش دشمنان برای فروپاشی فرهنگی و اخلاقی نظام است

کانون خبرنگاران نبأ: حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی در مراسم اختتامیه طرح ذوالفقار ۹۶ طی سخنانی گفت: امروز نظام اسلامی با یک جنگ ویرانگر تمام عیار در عرصه‌های گوناگون مواجه بوده و تلاش دشمنان برای فروپاشی فرهنگی و اخلاقی نظام است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران صبح دوشنبه، چهارم دی‌ماه در مراسم اختتامیه طرح ذوالفقار ۹۶ طی سخنانی، گفت: امروز نظام اسلامی با یک جنگ ویرانگر تمام عیار در عرصه‌های گوناگون مواجه است.

وی افزود: امروز در تمامی حوزه‌ها مورد هجمه هستیم، اگرچه پایه‌های نظام اسلامی آن‌قدر مقتدر است که پیروز این میدان است، اما نباید غافل از تلاش دشمنان برای فروپاشی فرهنگی و اخلاقی نظام بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه امروز دشمن در فضای مجازی به جنگ ارزش‌های اسلامی آمده است، گفت: امروز نیروی انتظامی در بسیاری از صحنه‌ها حضور مقتدر داشته و در خط مقدم است، اگر امروز امنیت داریم به برکت زحمات این عزیزان است.

وی گفت: باید بدانیم نیروی انتظامی یک بخش است و وظایف دستگاه‌های دیگر را نباید نادیده گرفت، امروز نظام اسلامی نیازمند قاطعیت علنی برخاسته از اسلام ناب محمدی است، جای تأسف است که در نظام اسلامی در برخورد با بی‌قانونی خلأ قانونی داریم.

امام جمعه موقت ورامین عنوان کرد: آن نماینده مجلس که از تریبون مجلس نام سران فتنه را می‌برد، از مردم عذرخواهی کند، از عملکرد خود خجالت نمی‌کشند که به جای پرداختن به مشکلات جامعه پادوی آمریکا و اسراییل شده‌اند.

محمودی گفت: مردم بصیر در ۹ دی نشان دادند، که بیدارند و به دهان فتنه‌گران می‌کوبند، فتنه ۸۸ براندازی نظام اسلامی بود، این فتنه جناحی و متعلق به گروه سیاسی خاصی نبود، پشت این فتنه سران استکبار بودند و تأسف‌آور است که یک نماینده مجلس متوجه اقدامات خود نیست.

فرهاد زمانی

captcha