ارائه تخفیف‌های گسترده تعرفه پزشکی در درمانگاه خیریه ولیعصر
کد خبر: 3676795
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲
مدیر درمانگاه خیریه ولیعصر خبر داد؛

ارائه تخفیف‌های گسترده تعرفه پزشکی در درمانگاه خیریه ولیعصر

کانون خبرنگاران نبأ: رئیس درمانگاه خیریه حضرت ولیعصر(عج) ورامین اعلام کرد: با توجه به خیریه بودن این مجموعه، تمامی تعرفه‌های آن پایین‌تر از تعرفه دولتی است به طوری که در بخش‌های مختلف از 20 تا 50 درصد تخفیف داریم.

داود حیدری، رئیس درمانگاه خیریه حضرت ولیعصر(عج) شهرستان ورامین در گفت‌وگو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، درخصوص تاریخچه این مرکز خیریه گفت: فعالیت این درمانگاه در سال 1374 با نظر آیت‌الله حاج سید مرتضی محمودی امام جمعه شهرستان ورامین در منطقه میدان رازی در یک زیرزمین کوچک آغاز شد.

وی ادامه داد: این فعالیت ادامه داشت تا اینکه در همجواری مسجد صاحب‌الزمان(عج) ورامین قطعه زمینی خریداری و این درمانگاه در سال 1388 با حضور مسئولان محلی در بنایی به مساحت 750 متر مربع و در قالب چهار طبقه راه اندازی شد.

مدیر درمانگاه خیریه ورامین با اعلام اینکه در سال 1393 نیز در قالب فاز 2 بنایی به متراژ 750 متر شروع به ساخت شد، گفت: اکنون بنای ساختمان به حدود 1500 متر رسیده است.

وی درمانگاه خیریه ولیعصر(عج) را شامل بخش‌های عمومی، تزریقات، نوار قلب، سرم تراپی، دندان پزشکی، گوش، داخلی، آندوسکوپ، چشم پزشکی، لیزر چشم، ساخت عینک، ارتوپدی، درمان پروستات، زنان و مامایی، مغز و اعصاب، داروخانه، شنوایی سنجی، فیزیوتراپی تخصصی و آزمایشگاه مجهز عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه درمانگاه به نام امام زمان(عج) است، کلیه خدمات بخش تزریقات و سرم تراپی در روزهای جمعه به صورت صلواتی ارائه می‌شود.

حیدری خبر داد: طبق توافقات انجام شده با بنیاد شهید و امور ایثارگران و قرارداد با بیمه دی، کلیه خدمات این درمانگاه برای استفاده خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان رایگان است.

وی در پایان ضمن قدردانی از مؤسس و هیئت امنای این مجموعه با اعلام اینکه ماهیانه حداقل 30 هزار نفر از خدمات کلی این درمانگاه بهره‌مند می‌شوند، عنوان کرد: با توجه به خیریه بودن این مجموعه، تمامی تعرفه‌های آن پایین‌تر از تعرفه دولتی است به طوری که در بخش‌های مختلف از 20 تا 50 درصد تخفیف داریم.

گفتنی است: فاز ۲ درمانگاه خیریه حضرت ولیعصر(عج) شهرستان ورامین با هزینه‌ای بالغ بر 20 میلیارد ریال و با حضور نماینده ولی فقیه در این شهرستان در شب ولادت امام حسن عسکری(ع) افتتاح شد.

محمد فرخی

captcha