تمدید مهلت ثبت نام شرکت در آزمون سراسری قرآن کریم تا 30 دی ماه
کد خبر: 3677667
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰

تمدید مهلت ثبت نام شرکت در آزمون سراسری قرآن کریم تا 30 دی ماه

گروه فعالیت های قرآنی: رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی از تمدید مهلت ثبت نام شرکت در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم تا 30 دی ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، حجت الاسلام محمد صالحی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، از ماموریت های این اداره کل را انجام برنامه های قرآنی و مشارکت افراد در فعالیت های قرآنی ذکر کرد و از تمدید مهلت ثبت نام شرکت در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم تا 30 دی ماه خبر داد.
رئیس اداره امورقرآنی اداره کل اوقاف استان با اشاره به اجرای این برنامه ها طی دو سال اخیر با مشارکت آموزش و پرورش، خاطرنشان کرد: در این راستا این مسابقات در سطح دانش آموزان زیر 18 سال با مشارکت آموزش و پرورش برگزار می شود.
حجت الاسلام صالحی نیا با تاکید بر موازی کاری و حاشیه کاری در اجرای این برنامه ها، تصریح کرد: در سال جاری برای اولین بار این آزمون همزمان با سراسر کشور با مشارکت اداره کل ارشاد در رشته های مختلف قرانی برگزار می شود.وی برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم را مجموعا در 24 رشته و 4 موضوع مختلف قرانی در سراسر استان ذکر کرد.
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف استان با اشاره به مهلت تعیین شده برای ثبت نام در این آزمون از 18 آذر ماه تا 20 دی ماه، یادآور شد: با توجه به استقبال مخاطبان از این برنامه ها این مهلت تا 30 دی ماه تمدید شده است.وی با اشاره به اعطای گواهینامه پایان دوره به برگزیدگان این آزمون، متذکر شد: این در حالی است که ازکسانی که رتبه 95 به بالا کسب کرده باشند نیز تقدیر ویژه خواهند شد.

captcha