پایان مهلت ارسال مقالات همایش فلسفه و عرفان اسلامی بریتانیا
کد خبر: 3678160
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷

پایان مهلت ارسال مقالات همایش فلسفه و عرفان اسلامی بریتانیا

گروه بین‌الملل: مهلت ارسال مقالات به بیستمین همایش بین‌المللی فلسفه، الهیات و عرفان اسلامی در بریتانیا روز یکشنبه، آخرین روز سال 2017 میلادی، پایان یافت.

پایان مهلت ارسال مقاله به همایش بین‌المللی فلسفه و عرفان اسلامی در بریتانیابه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه خبری waset.org؛ آکادمی جهانی علم، مهندسی و فن‌آوری (WASET) این همایش را طی روزهای 26 و 27 بهمن‌ماه امسال در لندن برگزار می‌کند.

هدف از برگزاری آن گردهم آوردن پژوهشگران، اندیشمندان و کارشناسان از کشورهای مختلف برای بحث و بررسی درباره موضوعات همایش، تبادل تجربیات و ارائه آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی در زمینه‌ فلسفه، عرفان و الهیات اسلامی اعلام شده است.

فلسفه اسلامی، الهیات، علم کلام، علم منطق، منطق ارسطوئی، منطق ابن سینا، منطق در فقه و الهیات اسلامی، جبر و اختیار، متافیزیک، تفاوت ماهیت و وجود، فلسفه زمان، فلسفه سیاسی، فلسفه دین، فلسفه تاریخ، و معاد از جمله موضوعات مورد بحث در این همایش دو روزه خواهد بود.

پس از پایان مهلت ارسال مقالات، بررسی‌های لازم جهت انتخاب مقالات برتر برای ارائه در همایش انجام‌ می‌شود و نتیجه بررسی‌ها روز بیستم دی‌ماه اعلام خواهد شد/.

captcha