اقتصاد مقاومتی راه‌کار برون‌رفت از مشکلات اقتصادی کشور است
کد خبر: 3679352
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
آیت‌الله خاتمی:

اقتصاد مقاومتی راه‌کار برون‌رفت از مشکلات اقتصادی کشور است

گروه سیاسی: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: اقتصاد مقاومتی در کنار مبارزه با قاچاق کالا همچنی افزایش کیفیت تولیدات داخلی از جمله راه‌کار‌های برون‌رفت از مشکلات اقتصادی کشور است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ظهر دیروز جمعه 15 دی‌ماه در خطبه‌های نمازجمعه زنجان اظهار کرد: در برابر دشمن همواره باید بصیرت داشت و یکی از منابع مهم در بصیرت و دشمن‌شناسی که امروزه در اختیار ما قرار دارد، نهج‌البلاغه است.
 
آیت‌الله خاتمی با تاکید بر اینکه انسان مبارز و مجاهد همواره باید بیدار باشد، چرا که دشمن به طور مستمر مشغول نقشه و توطئه است به حوادث چند روز اخیر اشاره کرد و گفت: پرچم یک کشور، نماد و هویت و شناسنامه آن است، ولی با این حال عده ای علاوه بر آتش زدن پرچم کشور، به مساجد و حوزه های علمیه هم جسارت کردند و با ایجاد اغتشاش به اقتصاد جامعه لطمه زدند.
 
نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ارزان به دست نیامده است، تصریح کرد: برای پیروزی انقلاب شهدای زیادی از جان خود گذشتند و امروز همه کارگزاران نظام در همه قوا ببینند کجا کوتاهی شده، آن را جبران کنند و اگر کوتاهی نشده، روشنگری شود و مسائل صادقانه با ملت طرح شود.
 
امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه ما نمی‌گوییم کسانی که در شب اول به خیابان‌ها آمدند، اغتشاش‌گر بودند ولی در این بین برخی فتنه‌گر موجب برهم زدن مسیر شدند، گفت: شاهد حضور خودجوش هیئات مذهبی و مردم برای محکوم کردن آشوبگری‌ها در زنجان بودیم و بار دیگر مردم پایتخت شور و شعور حسینی وارد عرصه حمایت از ارزش‌های انقلابی شدند.
 
نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه راه حل مشکلات فعلی کشور اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی است، تصریح کرد: خرید کالای قاچاق علاوه بر اینکه موجب اشتغال در کشورهای دیگر می‌شود زمینه بیکاری جوانان کشور و تعطیلی کارخانه‌ها و واحدهای تولید را فراهم می‌سازد، ضمن اینکه باید تولید کنندگان داخلی هم بر کیفیت کالاهای خود بیافزایند.
captcha