ماهواره و 200 چکمه رضاخانی
کد خبر: 3679845
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲
یادداشت/

ماهواره و 200 چکمه رضاخانی

گروه فرهنگی: زمانی رضاخان با چکمه زور آمد و سعی کرد گوهری که میراث ایرانیت و اسلامیت ما بود، برباید؛ اما امروز 200 چکمه رضاخانی به اسم شبکه‌های فارسی زبان شکل گرفته که همان سیاست انگلیسی رضاخان را دنبال می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، احمد ملاشاهی، معاون خبر صدا و سیمای استان امروز در یادداشتی با عنوان «200 چکمه رضاخانی»، نوشت: هر روز در تقویم ما حکایت یک ماجراست، ماجرایی که اگر با بی خیالی سپری شود، چه بسا همان ماجرا با همان نتایج رخ دهد و ما در گردابی بیفتیم که قبل از ما افتادند، با این تفاوت که ما دیگر حجتی بخاطر فریب خوردن نداریم.
زمانی رضاخان با چکمه زور آمد و سعی کرد گوهری که میراث ایرانیت و اسلامیت ما بود، برباید. رضاخان رفت، اما چکمه‌های او دست به دست می‌شود.
200 چکمه رضاخانی به اسم شبکه‌های فارسی زبان شکل گرفته است که همان سیاست انگلیسی رضاخان را دنبال می‌کنند. بر این تعداد، سایت‌ها و کانال‌های مجازی وابسته را هم باید اضافه کرد.
رضاخان مأموریت داشت چادر از سر بانوی ایرانی بردارد و حالا بازیگران عروسک رضاخانی می‌خواهند سایه مادر بودن، پدر بودن و همسر داشتن را از سر خانواده ایرانی بردارند. امروز در پی خانواده بدون اعضا هستند و فردا در پی جماعتی بدون ملت.
۲۰۰ شبکه فارسی زبان با دنیایی از کانال مجازی انگلیسی و آمریکایی می خواهند، سخنی خوش‌تر از عشق برای ایرانیان پیدا کنند. پاکی عشق به همسر و سپس طهارت عشق به خدا را از نسل ایرانی بگیرند.
۱۷ دی‌ماه یعنی ایرانی مراقب باش که سال‌هاست چکمه‌هایی برای له کردن غیرت ایرانی و عزت اسلامی پوشیده شده است. فریب رنگ و لعاب چکمه‌ها را نباید خورد، دشمن همان دشمن است پس باید دو دستی چسبید چادر عشق را، چادر حقیقت را.

captcha