بیش از یک هزار و ٧٠ نفر از سمنان در آزمون سراسری قرآن و عترت ثبت نام کرده‌اند
کد خبر: 3680420
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱

بیش از یک هزار و ٧٠ نفر از سمنان در آزمون سراسری قرآن و عترت ثبت نام کرده‌اند

گروه فعالیتهای قرآنی: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از تمدید مهلت ثبت نام در آزمون سراسری قرآن و عترت خبر داد و گفت: شمار ثبت نام کنندگان در این آزمون در استان سمنان تاکنون از مرز یک هزار و ٧٠ نفر فراتر رفته است.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از سمنان، محمدرضا سوقندی،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان امروز 19 دی از ثبت نام بیش از یک هزار و ٧٠ نفر از سمنان در آزمون سراسری قرآن و عترت خبر داد و گفت: داوطلبان حضور در این آزمون تا سی ام دیماه برای نامنویسی در این آزمون فرصت دارند.

وی با بیان اینکه  شرکت کننده می تواند در چهار رشته در این آزمون شرکت کند اظهار کرد: حضور در این آزمون محدودیت سنی ندارد و علاقه مندان می توانند تا پایان دیماه با ثبت نام ازطریق سامانه تعیین شده در این آزمون شرکت نمایند.

وی حفظ قرآن، مفاهیم قرآن کریم، مفاهیم نهج البلاغه و صحیفه سجادیه را از جمله رشته های این آزمون برشمرد و گفت: صدور کارت حضور در آزمون در فاصله زمانی ١١ بهمن تا نهم اسفند ماه انجام می شود.

سوقندی زمان آزمون قرآن و عترت را نیز دهم تا دوازدهم اسفند بیان کرد و با اشاره به گرایش و علاقه مردم این استان به مباحث قرآنی پیش بینی کرد تا پایان مهلت ثبت نام شمار افراد شرکت کننده در این ازمون افزایش خوبی داشته باشد.

سامانه www.quranedu.ir برای ثبت نام شرکت کنندگان در این آزمون تعیین شده است و آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم پنجشنبه دهم اسفند همزمان با سراسر کشور در هشت شهرستان استان سمنان برگزار می شود.

منبع: روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان

captcha