حمله موشکی اسرائیل به ریف دمشق خنثی شد
کد خبر: 3680481
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸

حمله موشکی اسرائیل به ریف دمشق خنثی شد

گروه بین‌الملل: رژیم صهیونیستی بامداد امروز(19 دی‌ماه) چند فروند موشک به سمت پایگاه‌های نظامی ارتش سوریه در منطقه «القطیفه» واقع در ریف دمشق پرتاب کرد که پدافند هوایی ارتش این حملات را رهگیری و خنثی کرد.

حمله موشکی اسرائیل به مناطقی ریف دمشقبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری alnour.com؛ فرماندهی ارتش سوریه بامداد امروز (سه‌شنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد: جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز چند فروند موشک به سمت پایگاه‌های نظامی ارتش سوریه در منطقه «القطیفه» در ریف دمشق شلیک کردند که پدافند سوریه این حملات موشکی را خنثی کرد.

طبق این بیانیه‌، رژیم صهیونیستی با استفاده از جنگنده و موشک‌های زمین به زمین در شب گذشته و ساعات اولیه صبح امروز دست به حملاتی علیه خاک سوریه در نزدیکی دمشق زد.

بنابر اعلام فرماندهی ارتش سوریه، پدافند دفاع هوایی این کشور توانست علاوه بر رهگیری و خنثی‌کردن موشک‌ها، یکی از جنگنده‌ها را مورد اصابت قرار دهد.

در این بیانیه فرماندهی ارتش آمده؛  تجاوز اسرائیل بار دیگر بر حمایت رژیم اشغالگر از گروه‌های تروریستی در سوریه و تلاش‌های ناکامش برای بالا بردن روحیه تروریست‌ها که در پی حملات کوبنده در منطقه «حرستا» در غوطه شرقی دمشق و پیروزی چشمگیر ارتش عربی سوریه در ادلب تضعیف شده است، تأکید می‌کند.

فرمانده کل ارتش سوریه همچنین  نسبت به پیامدهای خطرناک حملات رژیم اشغالگر هشدار داد و اسرائیل را مسئول کامل این پیامدها خواند/.

 

captcha