خروش انقلابی مردم تهران در راهپیمایی میلیونی 22 بهمن
کد خبر: 3680505
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹

خروش انقلابی مردم تهران در راهپیمایی میلیونی 22 بهمن

کانون خبرنگاران نبأ: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در جلسه ستاد یوم‌الله دهه فجر با اشاره به شکست فتنه جدید، گفت: مردم انقلابی ایران اسلامی پاسخ قاطع خود به استکبار جهانی را با حضور میلیونی در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن خواهند داد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران صبح امروز، 19 دی‌ماه در جلسه ستاد یوم‌الله دهه فجر که با حضور رؤسای ادارات و نهادهای این استان در دفتر مرکزی این شورا برگزار شد با اشاره به شکست فتنه جدید، بیان کرد: مردم انقلابی ایران اسلامی خاصه استان تهران پاسخ قاطع خود به استکبار جهانی و مزدورانش در داخل کشور را با حضور میلیونی در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن خواهند داد.
وی ضمن قدردانی از بصیرت، هوشیاری و روحیه انقلابی مردم استان تهران، ادامه داد: تظاهرات باشکوه مردم در برابر مزدوران استکبار نشان داد که آنان هیچ جایگاهی میان مردم ندارند.
امام جمعه موقت ورامین خطاب به مسئولان متذکر شد: شما مدیون مردم هستید، هر مسئولی که در ادای این دین کوتاهی کند باید در پیشگاه خدا و خلق خدا پاسخگو باشد.
وی در پایان اظهار کرد: آنهایی که در اتاق‌های فکر سیا و موساد به فکر زمین‌گیر کردن نظام هستند بدانند که نه مردم ایران را خوب شناخته‌اند و نه ولایت را و لازم است بدانند مردم ایران با آنها سر آشتی نخواهند داشت.

محمد فرخی

captcha