فراخون ثبت‌نام دوره آموزش مجازی درک معنا و تدبر قرآن در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3680732
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲
یوسفی خبر داد:

فراخون ثبت‌نام دوره آموزش مجازی درک معنا و تدبر قرآن در چهارمحال و بختیاری

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری از برگزاری دوره آموزشی مجازی درک معنا و تدبر قرآن در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

حجت‌الاسلام مراد یوسفی، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر گفت: دوره آموزشی مجازی درک معنا و تدبر به همت ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و با همکاری موسسه قرآنی نورالمجتبی (ع) برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه محور این دوره آموزشی مجازی فرازهای برگزیده قرآن کریم است اظهار کرد: آموزش درک واژگان، کارگاه تدبر با ذکر مثال و تمرین از سر فصل های مهم این دوره است.
حجت الاسلام یوسفی آموزش قرائت صحیح قرآن با کارگاه ترجمه و جلسه آنلاین پرسش و پاسخ را از دیگر سرفصل های دوره آموزشی مجازی درک معنا و تدبر دانست و افزود: این دوره در ۱۷ درسنامه الکترونیک ارائه می شود.
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: این دوره به سفارش مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همت ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و با همکاری موسسه نورالمجتبی (ع) تهیه شده است.
وی تصریح کرد: علاقه‌مندان جهت ثبت نام در این دوره می‌توانند به سامانه آموزشی نورالمجتبی به نشانی www.namquran.org مراجعه کنند و یا با شماره ۳۲۹۳۸۰۸۰-۰۲۵ تماس بگیرند.

captcha