امنیت فراگیر کشور مرهون مجاهدت شهدا و ایثارگران است
کد خبر: 3680837
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰

امنیت فراگیر کشور مرهون مجاهدت شهدا و ایثارگران است

گروه معارف: سرپرست بنیاد شهید خراسان شمالی گفت: امنیت فراگیر کشور مرهون تلاش و مجاهدت شهدا و ایثارگران است و طنین اندیشه‌های ناب اسلامی در خارج از مرزهای ایران اسلامی به واسطه از خودگذشتگی و ایثار رزمندگان مخلص اسلام است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، علیرضا رضایی سرپرست بنیاد شهید خراسان شمالی، در دیدار با رئیس کل دادگستری استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: استان خراسان شمالی حدود سه هزار شهید و بالغ بر هفت هزار جانباز و چهارصد آزاده دارد.

سرپرست بنیاد شهید خراسان شمالی در همین راستا گفت: ادامه راه و پاسداری از آرمان‌های شهدا و ایثارگران، تکلیفی برای همگان است.

وی ادامه داد: امنیت فراگیر کشور مرهون تلاش و مجاهدت شهدا و ایثارگران است و اگر اندیشه‌های ناب اسلامی در خارج از مرزهای ایران اسلامی طنین انداز شده به واسطه از خودگذشتگی و ایثار رزمندگان مخلص اسلام است.

حجت الاسلام جعفری نیز در این دیدار ضمن قدردانی از توجه سرپرست بنیاد خراسان شمالی به ایثارگران استان و همچنین خدمات‌رسانی مطلوب به آن‌ها افزود: مدیران باید بدانند که این جایگاهی که الان به آن تکیه زده‌اند را مدیون خون شهدا و جانبازان و آزادگان هستند و لذا باید تکریم از آنها را در راس امور قرار دهند.

رئیس‌کل دادگستری خراسان‌شمالی همچنین گفت:بنیاد شهید باید با تمام توان، خدمات‌رسانی به ایثارگران و بویژه جانبازان قطع نخاعی و روشن‌دل ادامه بدهد.

captcha