برنامه داشتن همگرایی بین نهادهای فرهنگی را افزایش می‌دهد
کد خبر: 3680892
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰

برنامه داشتن همگرایی بین نهادهای فرهنگی را افزایش می‌دهد

گروه اجتماعی: معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: کاستی در مدیریت، نظارت و نبود برنامه وجود دارد که از نهادهای فرهنگی تقاضا داریم تا با برنامه ریزی و مدیریت صحیح که منجر به افزایش همگرایی نیز می‌شود، معضلات این بخش را مرتفع کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، به‌نقل از روابط عمومی استانداری، نشست ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی سیستان و بلوچستان به ریاست علی اصغر جمشید نژاد، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار صبح امروز، 20 دی‌ماه در زاهدان برگزار شد.
جمشید نژاد در این نشست با اشاره به گزارشات ارائه شده از سوی اعضاء جلسه در خصوص مشکلات دانشگاه‌ها، گفت: کاستی در مدیریت، نظارت و نبود برنامه وجود دارد که از نهادهای فرهنگی تقاضا داریم تا با برنامه ریزی و مدیریت صحیح که منجر به افزایش همگرایی نیز می‌شود، معضلات این بخش را مرتفع کنند.
وی در ادامه پیشنهاد کرد کتابخانه شبانه روزی در سطح دانشگاه و همچنین دیگر کتابخانه‌های استان دایر شود تا دانشجویان از امکانات آن بهره‌مند شوند.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار همچنین خواستار نظارت دقیق بر بهداشت محیط‌های دانشجویی شد تا از وجود پیامدهای احتمالی جلوگیری شود و دانشجویان بتوانند در محیطی سالم و در شأن مقام دانشجو به تحصیل ادامه دهند.
جمشید نژاد در پایان تسریع بخشیدن اجرای مصوبات را نیز مورد توجه قرار داد.

captcha