صداقت خمیرمایه بخش اطلاع‌رسانی است
کد خبر: 3681270
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱

صداقت خمیرمایه بخش اطلاع‌رسانی است

گروه فرهنگی: فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با تاکید بر اینکه با صداقت کارها بیشتر پیش می‌رود، گفت: صداقت خمیرمایه بخش اطلاع‌رسانی است و قطعا اخبار درست اثربخش‌تر خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، محمد حسین رجبی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان دیروز، 21 دی ماه در سومین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر که در سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد، اظهار کرد: صداقت یکی از اصولی که است که باید اهالی رسانه و جراید آن را رعایت کنند چون اگر کار رسانه همراه با صداقت باشد قطعا اثرگذاری بیشتری خواهد داشت .
وی با تأکید بر اینکه با صداقت کارها بیشتر پیش می‌رود، افزود: صداقت خمیرمایه بخش اطلاع‌رسانی است و قطعا اخبار درست اثربخش‌تر خواهند بود.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در ادامه عنوان کرد: بالاتر از خدمت به مردم، خدمت دیگری وجود ندارد که این خدمت باید در کردستان و در تمام ایران اتفاق بیفتد .
وی ادامه داد: استان کردستان دارای عقب ماندگی‌ها و محرومیت‌هایی بوده که از پیش از انقلاب هم وجود داشته است؛ هر چند که اقداماتی هم در راستای رفع محرومیت‌ها صورت گرفته اما به دلیل وجود محرومیت مضاعف در این استان، باید مسئولان سرعت عمل و مدیریت خود را در تراز انقلاب و نظام انجام دهند .
سردار رجبی اعلام کرد: ما باید انرژی و نیروی مضاعف را با رویکرد جهادی و بسیجی همراه کنیم تا بتوانیم عقب ماندگی‌ها را جبران کنیم.
وی با عنوان اینکه خوشبختانه در استان کردستان یک استاندار بومی با رویکرد اقتصادی پای کار آمده که این بسیار خوب است، بیان کرد: اگر در حوزه اقتصادی مشکلی نداشته باشیم در سایر حوزه‌ها هم مشکلات کمتر و حل خواهد شد.
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تاکید کرد: خوشبختانه ما از استحکام درونی بسیار بالایی برخورداریم و مردم ما در بخش های مختلف جامعه خود عهده دار مسئولیت هستند و به تهدیدات پاسخ می‌دهند.
وی ادامه داد: باید همه دست به دست هم دهیم و کمک کنیم و همه اقشار جامعه از جمله مسئولان، نخبگان و اهالی رسانه همه نقش خود را ایفا کنند .
سردار رجبی با بیان اینکه در کردستان امنیت پایدار وجود دارد که این امنیت در آینده هم دو صد چندان خواهد شد، خاطرنشان کرد: یک گفتمان جمعی باید در همه کردستانی ها برای اینکه سرمایه گذاری در استان بیشتر شود صورت گیرد تا توسعه متوازن در استان اتفاق بیفتد.
وی با اشاره به اینکه آنچه که ما را آسیب پذیر می کند، تهدیدات داخلی است، یادآور شد: تهدیدات خارجی راه به جایی نخواهد برد چون دشمنان بیشتر از ما ترسیده اند و می خواهند مشکلات ما را ببشتر کنند و از سر ترس است که ما را تهدید می‌کنند.

captcha