انسجام گروه‌ها و طیف‌های انقلابی در برنامه‌های دهه فجر
کد خبر: 3681297
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۶

انسجام گروه‌ها و طیف‌های انقلابی در برنامه‌های دهه فجر

گروه سیاست و اقتصاد: نماینده شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کرمان برگزاری برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر را با انسجام میان تمام گروه‌ها و طیف‌های انقلابی را مورد تأکید قرار داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام محمد جعفری، نماینده شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کرمان روز پنجشنبه، 21 دی در همایش استانی مسئولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستادهای دهه فجر کرمان گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استان کرمان رشد و نمو بسیار خوبی داشته و مراسم ملی و مذهبی را با نظم و شکوه و انسجام خاص برگزار می‌شوند.
وی افزود: دهه فجر سرآغاز طلوع اسلام و خواستگاه ارزش‌های اسلامی است و جا دارد که جلسات متعدد برگزار و همت گذاشته شود که بهترین شکل روزهای ارزشی دهه فجر را پاس بداریم و نسل جوان و نوجوان با سیاست‌هایی که موجب پیروزی انقلاب اسلامی بود و خواست مردم در این جریان را آشنا کنیم.
حجت‌الاسلام جعفری ادامه داد: در شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کرمان هماهنگی و همکاری تنگاتنگی با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دارد و برای پاسداشت مراسم ملی و ‌مذهبی ۵۶ ستاد نماز جمعه و ۲ هزار و ۵۰۰ نیرو در استان بسیج خواهند شد.
وی برگزاری برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر را با انسجام میان تمام گروه‌ها و طیف‌های انقلابی را مورد تأکید قرار داد.

captcha