قرآن یکی از میزان‌ها در جامعه اسلامی است
کد خبر: 3681337
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
آیت‌الله خاتمی:

قرآن یکی از میزان‌ها در جامعه اسلامی است

گروه سیاسی: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: میزان برای امت اسلامی قرآن، ائمه‌اطهار (ع) و در زمان غیبت امام عصر (عج) فقیه مجتهد عالم است که نباید از این سه میزان عقب یا جلو بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ظهر دیروز جمعه 22 دی‌ماه در خطبه‌های نمازجمعه زنجان اظهار کرد: وقتی که حق با باطل در آمیزد و مخلوط شود، زمینه فتنه فراهم می‌شود و نباید در فتنه‌ها گرفتار شویم، چرا که فتنه‌ها جامعه را به تباهی می‌کشاند.
 
امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه میزان برای امت اسلامی قرآن، ائمه‌اطهار (ع) و در زمان غیبت امام عصر (عج) فقیه مجتهد عالم است که نباید از این سه میزان عقب یا جلو بود، تصریح کرد: باید مراقب باشیم تا زمینه فتنه در جامعه فراهم نشود چرا که در فتنه تشخیص حق و باطل سخت و مشکل خواهد بود.
 
آیت‌الله خاتمی با اشاره به حوادث اخیر گفت: احزابی که ریشه دینی و مذهبی داشتند و جزو احزاب قدیمی و پیش قدم بودند و مردم همیشه در صحنه زنجان با محوریت هیات‌های مذهبی اقدامات اغتشاشگران را محکوم کردند.
 
امام جمعه زنجان با بیان اینکه فتنه اخیر نبرد ملت با افراد ضد ملت و اسلام با ضد اسلام بود، گفت: در طول سال‌های پیش از انقلاب و در مبارزات مردم با رژیم ستمشاهی هرگز به پرچم ایران جسارت نشد اما در حوادث اخیر پرچم کشور عزیزمان که منقش به «الله اکبر» است توسط عده‌ای که ضد ملت ایران هستند به آتش کشیده شد.
 
نماینده ولی فقیه در استان زنجان در پایان تصریح کرد: باید همواره در مقابل فتنه و توطئه‌های دشمنان هوشیار و آگاه باشیم.
captcha