افتتاح نمادین 18 کانون فرهنگی هنری مساجد در کردستان
کد خبر: 3681401
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵

افتتاح نمادین 18 کانون فرهنگی هنری مساجد در کردستان

گروه فرهنگی: مسئول دبیرخانه هیأت نظارت بر کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان از افتتاح نمادین ١٨ کانون فرهنگی - هنری به مناسبت دهه فجر در سطح مساجد استان خبر داد.

کامل گلباغی، مسئول دبیرخانه هیأت نظارت بر کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: دهه فجر فرصتی برای آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان با انقلاب شکوهمند اسلامی و اهداف مقدس آن است.
وی با تأکید بر احیا و استمرار ارزش‌های انقلاب اسلامی افزود: برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر باید بتواند عظمت انقلاب و شکوه آن را به جهانیان نشان دهد.
مسئول دبیرخانه هیأت نظارت بر کانون‎های فرهنگی - هنری مساجد کردستان با اشاره به برنامه‌های این دبیرخانه در گرامیداشت دهه مبارک فجر از افتتاح نمادین ۱۸ کانون فرهنگی و هنری در سطح مساجد شهرستان‌های قروه، دهگلان، سروآباد، بیجار، مریوان، دیواندره و سنندج خبر داد.
گلباغی اعلام کرد: در این راستا افتتاح نمادین ۹ کانون فرهنگی هنری در مساجد شهرستان سنندج، دو کانون در سروآباد، دو کانون در دیواندره، یک کانون در شهرستان مریوان، دو کانون در قروه، یک کانون در مساجد بیجار و یک کانون در شهرستان دهگلان پیش بینی و برنامه‌ریزی شده است.
وی همچنین از تجهیز کانون‌های فرهنگی - هنری تازه تاسیس در استان خبر داد و بیان کرد: تجهیزات کتابخانه ای به ۱۸ کانون فرهنگی و هنری مساجد استان که در سال ۹۶ تاسیس شده اند، اهدا می شود.
مسئول دبیرخانه هیأت نظارت بر کانون‎های فرهنگی - هنری مساجد کردستان همچنین برگزاری کارگاه آموزشی «همچنان هستیم» ویژه بانوان و رابطان خواهر کانون‌های مساجد استان، برگزاری کارگاه آموزشی «مقاله نویسی پیشرفته» و برگزاری مسابقه بروشوری «مسجد سنگر است» در سطح کانون های تابعه استان را از دیگر برنامه های این دبیرخانه در گرامیداشت دهه فجر امسال اعلام کرد.
وی بیان کرد: برگزاری عصری با قرآن در بقعه متبرکه امام زاده پیرمحمد سنندج نیز با همکاری اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان سنندج پیش بینی شده است که همزمان با دهه فجر برگزار می شود.
گلباغی، صدور بیانیه ایام الله دهه فجر، مهمانی آلاله ها و غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا دوران انقلاب اسلامی، اعزام سخنران به کانون های تابعه ی استان، شرکت در کلیه برنامه های کمیته های اقماری جشن های دهه مبارک فجر و حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن را از دیگر برنامه های این دبیرخانه در ایام الله دهه فجر برشمرد.
وی در پایان یادآور شد: مسئولیت کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کردستان به دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان واگذار شده است که امیدواریم بتوانیم در راستای برگزاری برنامه‌های در خور شأن این ایام گام برداریم.

captcha