برگزاری هفدهمین همایش مجمع اساتید، حافظان و قاریان استان همدان
کد خبر: 3681505
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
همزمان با دهه فجر؛

برگزاری هفدهمین همایش مجمع اساتید، حافظان و قاریان استان همدان

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر بنیاد قرآن استان همدان عنوان کرد: هفدهمین همایش مجمع اساتید، حافظان و قاریان استان همدان با محوریت بازآموزی و مهندسی سوره های قرآن کریم توسط استاد رستنده در بهمن ماه در موسسه مطهری همدان برگزار می ‌شود.

جواد صدیق، مدیر بنیاد قرآن استان همدان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، اظهار کرد: گسترش فرهنگ قرآن، به معنای تابش انوار حیات‌بخش این کتاب آسمانی در زندگی افراد است.
وی افزود: انواری که به انسان حیات معنوی داده و به او شخصیت و عزت می‌بخشد و سیر کمال او را به سوی معبود هموار می‌سازد، تلاش در راستای توسعه فرهنگ قرآن کریم تلاش در زنده نگه داشتن جامعه و جهاد در راه خدا است.
صدیق اضافه کرد: این مجموعه همزمان با دهه فجر چند برنامه شاخص در دستور کار خود دارد که از این میان می‌توان به برگزاری محافل انس با قرآن در 17 بهمن توسط اساتید بین الملل قرآن در شهر لالجین اشاره کرد.
مدیر بنیاد قرآن استان همدان گفت: هفدهمین همایش مجمع اساتید، حافظان و قاریان استان همدان با محوریت بازآموزی و مهندسی سوره‌های قرآن کریم توسط دکتر رستنده در بهمن ماه در موسسه مطهری همدان برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: آغاز ثبت نام اولین دوره تربیت مدرس قرآن کریم در استان از ابتدای بهمن ماه و تجلیل از 20 فعال حوزه نهج البلاغه در سطح شهر همدان در اویل بهمن از دیگر برنامه‌های این مجموعه در یک ماه آینده خواهد بود.

captcha