مديريت اسلامي را طي هشت سال دفاع مقدس تجربه کرديم
کد خبر: 3681664
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۰
عليدادي‌سليماني:

مديريت اسلامي را طي هشت سال دفاع مقدس تجربه کرديم

گروه اجتماعي: امام جمعه کرمان گفت: مديريت اسلامي از درون است، يعني فرد خدا را حاضر و ناظر بر اعمال خود مي‌بيند به همين دليل با تمام وجود کار مي‌کند، اسلام طرفدار چنين مديريتي است که ما آن را طي هشت سال دفاع مقدس تجربه کرديم.

به گزارش خبرگزاري بين‌المللي قرآن(ايکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام حسن عليدادي‌سليماني، امام جمعه کرمان دیروز یکشنبه، 23 دی در نشست شوراي اداري شهرستان کرمان با بيان اينکه خدا همه ما را مورد آزمايش قرار مي‌دهد، گفت: امروز همگان براي موفقيت به سه اصل نيروي انساني کارآمد، اعتبارات و بودجه کافي، مديريت و اختيارات تأکيد دارند.
وي افزود: عدم مديريت قوي امکان کار را از بين مي‌برد، هر چند که اختيارات و اعتبارات لازم را در اختيار داشته باشيم، منظور ما مديريت اسلامي است در حالي که از اين مسأله تاکنون دور مانده‌ايم، اگر اين مديريت انقلابي در سيستم اداري کشور وجود داشته باشد، انقلابي به پا مي‌کند.
عليدادي‌سليماني بيان کرد: مديريت اسلامي از درون است، يعني فرد خدا را حاضر و ناظر بر اعمال خود مي‌بيند به همين دليل با تمام وجود کار مي‌کند، اسلام طرفدار چنين مديريتي است که ما آن را طي هشت سال دفاع مقدس تجربه کرديم.

captcha