هر سال 400 هزار جوان با دوره های جمعیت هلال احمر آشنا می شوند
کد خبر: 3682103
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸
  رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر ایران:

هر سال 400 هزار جوان با دوره های جمعیت هلال احمر آشنا می شوند

گروه اجتماعی: رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر ایران گفت: در جامعه از هر عاملی که منجر به نا امیدی جوانان می شود باید پرهیز گردد زیرا ما زمانی می توانیم موفق باشیم که جوانان با نشاط و امیدوار داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از قم، مسعود حبیبی در آيين اختتاميه نخستين جشنواره ملی تئاتر و سرود كانون های دانش آموزی سازمان جوانان هلال احمر(جشنواره احسان) که امروز در قم برگزار شد عنوان کرد:نوجوانان باید قدر این هنر خود را در عرصه نمایش و سرود بدانند چرا که آثاری با ارزش و اثر گذار از خود بر جای گذاشته اند.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر ایران تصریح کرد:توجه مسئولان به نسل جوان بسیار ضروری است اگر در کشور گرفتاری ها و آسیب هایی وجود دارد به واسطه کم توجهی برخی از مسئولان به ویژه در حوزه فرهنگ به جوانان می باشد.
وی اظهار داشت:بدون برنامه های راهبردی و هدف مند نمی توان جوانانی شاداب داشت بر این اساس در جامعه از هر عاملی که منجر به نا امیدی جوانان می شود باید پرهیز گردد زیرا ما زمانی می توانیم موفق باشیم که جوانان با نشاط و امیدوار داشته باشیم؛امید جزء مکتب و باورهای ماست.
حبیبی خاطرنشان کرد:برنامه های زیادی را برای 1 میلیون نفر عضو جوان داریم می توان از این ظرفیت بالنده در کشور در بسیاری از صحنه های اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی بهره گرفت.
وی عنوان کرد:رهبری نسبت به جوانان دغدغه های زیادی داشته اند و بارها در حضور آنان در عرصه های مختلف تاکید کرده اند ما نیز باید این فرصت ها را غنیمت بشماریم.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر ایران بیان کرد:آموزش در هلال احمر از نونهالان 5 تا 7 سال آغاز می شود و در این باره 3 هزار و 500 کانون غنچه های هلال داریم.
وی گفت:آن ها می آموزند مهربان باشند و از یکدیگر دستگیری کنند چرا که مهربان بودن نیاز امروز و فردای کشور است.
حبیبی متذکر شد:دانش آموزان نیز به مهارت زندگی در کنار کسب علم و دانش نیاز دارند ما به دانش آموزان نیز یاد می دهیم مهربانی را پیشه کنند.
وی ادامه داد:در طول سال 400 هزار نفر آموزش ها را سپری می کنند و کار گروهی را می آموزند تا با هم و پشتیبان هم باشیم.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر ایران در خصوص این جشنواره بیان کرد:گاهی یک نغمه و سرود و نقاشی اثری برتر از ده ها سخنرانی دارد این جشنواره به نام سعدی شاعر بزرگوار و فرهیخته مزین است.

captcha