متن پیام جامعه اسلامی فرهنگیان همدان در پی حادثه نفتکش سانچی
کد خبر: 3682150
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲

متن پیام جامعه اسلامی فرهنگیان همدان در پی حادثه نفتکش سانچی

گروه اجتماعی: جامعه اسلامی فرهنگیان همدان در پی حادثه نفتکش سانچی و درگذشت سرنشینان آن ضمن تسلیت این حادثه ناگوار پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از همدان، در پی حادثه ناگوار نفتکش سانچی و درگذشت سرنشینان آن، جامعه اسلامی فرهنگیان همدان با صدور پیامی این حادثه تلخ و ناگوار را به خانواده درگذشتگان و ملت شریف ایران تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است؛

انالله و اناالیه راجعون

خداحافظ ای آبی روشن عشق/ تو را می‌سپارم به مینای مهتاب/ تو را می‌سپارم به دامان دریا ...

پس از 9 روز جدال آتش و آب، نفتکش با 32 سرنشینش برای همیشه در بستر دریا آرام گرفت و این چنین بود که دسترسی به پیکر دریانوردان نیز غیرممکن شد.

نفتکش ایرانی حامل 136 هزار تن میعانات گازی صادراتی ایران به کره جنوبی عصر شانزدهم دی ماه پس از برخورد یک کشتی باری با آن، دچار آتش سوزی شد. نفتکش ایرانی در حالی هفت روز با آتش جنگید که سال گذشته در سی امین روز دی ماه نیز فروریختن ساختمان پلاسکو و گرفتار شدن آتش نشانان در تنور در حال سوختن غمی سنگین را بر دل ایران نهاد.

جامعه اسلامی فرهنگیان همدان این حادثه تلخ و ناگوار را به خانواده درگذشتگان و ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌نماید. خانواده بزرگ آموزش و پرورش همچون همه‌ مردم ایران، داغدار این مصیبت و در کنار خانواده‌های عزادار هستند.

منبع: روابط عمومی جامعه اسلامی فرهنگیان همدان

captcha