‍ آثار راهیافته به جشنواره استانی تئاتر عربی خوزستان معرفی شدند/ جدول اجراها
کد خبر: 3682342
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲

‍ آثار راهیافته به جشنواره استانی تئاتر عربی خوزستان معرفی شدند/ جدول اجراها

گروه فرهنگی: دبیرخانه پانزدهمین جشنواره استانی تئاتر خوزستان براساس نتایج اعلامی از میان 18 اثر بررسی شده، 8 اثر را برای شرکت در جشنواره معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، پانزدهمین جشنواره استانی تئاتر عربی دشت آزادگان استان خوزستان از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و دبیرخانه دائمی جشنواره استانی تئاتر عربی دشت آزادگان استان برگزار می‌شود.

براساس فراخوان اعلام شده نمایش‎هایی که در راستای ترویج شعار سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال تولید شوند و از بسترهای تاریخی، ادبی، سیاسی، آداب و رسوم منطقه و استان خوزستان بهره‎مند باشند در اولویت هستند.

با پایان یافتن مهلت ارسال اثر به جشنواره، دبیرخانه پانزدهمین جشنواره استانی تئاتر خوزستان براساس نتایج اعلامی از میان 18 اثر بررسی شده، 8 اثر را برای شرکت در جشنواره معرفی کرد.

با اعلام هیأت بازبینی این جشنواره استانی تئاتر عربی نمایش‌های «شجره بلاهویه» از ماهشهر، «المعطف» از اهواز، «روی بلا شاطی» از رامشیر، «جرده از خرمشهر»، «العجده السابعه» از شوش، «دمعة الام» از خرمشهر، «الجرذ الاسود» از سوسنگرد و «جرح الورد» از اهواز به مرحله نهایی این جشنواره راه یافتند .

براساس این گزارش، این نمایش‌های در موضوعاتی همچون آداب و رسوم محلی، دفاع مقدس، مقاومت فلسطین و ... تهیه شده‌اند. بنابه اعلام دبیرخانه این جشنواره به شهدای مدافع حرم تقدیم می‌شود.

براساس این گزارش، جشنواره استانی تئاتر عربی دشت آزادگان استان خوزستان 26 تا 29 دی ماه در سوسنگرد برگزار می‌شود.

‍ آثار راهیافته به جشنواره استانی  تئاتر عربی خوزستان معرفی شدند+جدول اجراها

captcha