فعالیت‌های فرهنگی و هنری سروآباد نیازمند توجه و پشتیبانی مسئولان است
کد خبر: 3682807
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۳

فعالیت‌های فرهنگی و هنری سروآباد نیازمند توجه و پشتیبانی مسئولان است

گروه فرهنگی: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در دیدار با فرماندار سروآباد با بیان اینکه فعالیت های فرهنگی و هنری در شهرستان سروآباد مطلوب نیست خواستار توجه و حمایت بیشتر مسئولان از این فعالیت ها شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، جلال قلعه شاخانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان امروز، ٢٦ دی ماه در دیدار با فرماندار سروآباد اظهار کرد: این شهرستان از پیشینیه فرهنگی و سبقه تاریخی خوبی برخوردار است که لازم است متناسب با ظرفیت ها و پتانسیل های آن فعالیت های فرهنگی و هنری قابل توجهی در این شهرستان برگزار شود.
وی با تأکید بر ضرورت کارهای فرهنگی و هنری در توسعه فرهنگی این شهرستان عنوان کرد: متأسفانه وضعیت برنامه‌های فرهنگی و هنری سروآباد مطلوب نیست و این یک ضعف فرهنگی برای این شهرستان است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان خواستار تخصیص بخشی از اعتبارات سرفصل گردشگری و تملک دارایی‌های شهرستان برای انجام کارها و فعالیت‌های فرهنگی و هنری شهرستان به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان شد.
وی یادآور شد: امیدواریم که با همت، حمایت و همکاری فرمانداری، مسئولان و فعالان فرهنگی سروآباد شاهد توسعه برنامه های فرهنگی و هنری با گستره ملی در این شهرستان باشیم.
فرزاد شمس، سرپرست فرمانداری سروآباد نیز در ادامه این دیدار عنوان کرد: وجود مردم مذهبی و با فرهنگ در سطح شهرستان ظرفیت مناسبی برای انجام فعالیت‌های فرهنگی در منطقه است.
وی با بیان اینکه حامی و پشتیبان فعالیت های فرهنگی و هنری اداره ارشاد اسلامی هستیم، یادآور شد: از هر برنامه و فعالیت فرهنگی در شهرستان حمایت خواهیم کرد.

captcha