پیش‌بینی فعالیت 10 هزار گروه جهادی برای اجرای طرح‌های سازندگی در کشور
کد خبر: 3682842
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷

پیش‌بینی فعالیت 10 هزار گروه جهادی برای اجرای طرح‌های سازندگی در کشور

گروه فرهنگی: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: 10 هزار گروه جهادی متشکل از 810 هزار نفر نیروی متخصص برای اجرای طرح‌های مختلف بسیج سازندگی در تمام نقاط کشور پیش بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، به‌نقل از بسیج، سردار غلامحسین غیب‌پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: 10 هزار گروه جهادی متشکل از 810 هزار نفر نیروی متخصص برای اجرای طرح‌های مختلف بسیج سازندگی در تمام نقاط کشور پیش بینی شده است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به این که بسیج در زمینه اقتصاد مقاومتی به صورت واقعی ورود پیدا کرده و پیشرفت‌هایی نیز داشته است، بیان کرد: اجرای طرح‌های بسیج در زمینه سازندگی در عرصه‌های کشاورزی، آبخیزداری، دامداری، حمایت از صنایع کوچک، حمایت‌های جدید مشاوره‌ای از عمده‌ترین اقدامات انجام شده در این عرصه است.
وی با بیان این‌که بخش مهمی از این طرح‌ها مربوط به سیستان و بلوچستان است، افزود: برخی از این طرح‌ها در قالب صندوق‌های قرض الحسنه در سیستان و بلوچستان در نظر گرفته شده که در این سفر چارچوب‌های آن مشخص می‌شود.
غیب‌پرور بر بهبود بخشیدن به زندگی عشایر استان و ارائه خدمات ارزنده به آن‌ها تاکید کرد و گفت: از زمانی که از تهران به سمت سیستان و بلوچستان حرکت کردم تاکید داشتم تا با معتمدان، ریش سفیدان و بزرگان طوایف این استان دیداری از باب قدردانی داشته باشم.
وی بیان کرد: در صحبت‌های بزرگان عشایر وطوایف سیستان و بلوچستان علاقه این عزیزان را به رهبر معظم انقلاب و نظام به وضوح دیدم که خالصانه و زیبا به انقلاب عشق می‌ورزند. مردم سیستان و بلوچستان لایق بهترین خدمات هستند و بر خود می‌بالیم که خدمتگزار این مردم هستیم.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: بسیج و سپاه در خصوص سلامت مردم تا کنون گروه‌های پزشکی زیادی را به مناطق محروم اعزام کرده و این روند همچنان ادامه دارد.

captcha