12500 نفر حامی از ایتام کردستان حمایت می‌کنند
کد خبر: 3683944
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴

12500 نفر حامی از ایتام کردستان حمایت می‌کنند

گروه اجتماعی: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان کردستان با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۱۲ هزار و ۵۰۰ حامی از کودکان یتیم و محسنین این استان حمایت می‌کنند، گفت: هم‌اکنون هفت هزار کودک یتیم و محسنین نیازمند تحت حمایت کمیته امداد این استان هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، هیوا رحیمی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان کردستان امروز، یکم بهمن ماه در جمع خبرنگاران استان، اظهار کرد: طرح اکرام ایتام و محسنین یکی از برنامه‌های این نهاد است که با هدف حمایت از کودکان نیازمند اجرا می‌شود.
وی افزود: محسنین کودکانی هستند که به دلیل بیماری و ناتوانی و یا عدم حضور سرپرست، قادر به تأمین نیازهای ضروری خود نیستند و این کودکان نیز همانند ایتام، نیازمند توجه و حمایت و کمک خیران هستند.
رحیمی با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۱۲ هزار و ۵۰۰ حامی از کودکان یتیم و محسنین این استان حمایت می‌کنند، بیان کرد: هم‌اکنون ۱۲ هزار و ۵۰۰ حامی از کودکان یتیم و محسنین این استان حمایت می‌کنند و به‌ صورت ماهانه مبالغی به‌حساب آنها واریز می‌کنند.
وی با اشاره به کمک شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین در ۹ ماهه امسال به کودکان یتیم و محسنین این استان عنوان کرد: با توجه به تعداد بالای کودکان یتیم و محسنین این استان و سطح نیازهای آنان به جذب کمک‌های بیشتری از طریق خیران نیاز است.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان اعلام کرد: خیرانی که تمایل به مشارکت در این کار خیرخواهانه را دارند می‌توانند با پرداخت حداقل ۳۰ هزار تومان در ماه حامی یک کودک نیازمند شوند و یا در قالب خدمات در سرفصل‌های مختلف به این کودکان کمک کنند.
وی یادآور شد: خیران از طریق سه روش مراجعه به کلیه دفاتر کمیته امداد، تماس با شماره تلفن ۰۸۷۳۳۲۸۷۹۹۴ و یا ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۸۷ می‌توانند آمادگی خود را جهت ثبت‌نام در طرح حمایت از کودکان یتیم و محسنین اعلام و به انتخاب خود حامی یک یا چند کودک نیازمند شوند.

captcha