چشم‌داشت خادمان صبور سلامت، لبخند بیماران و رضای خداوند باشد
کد خبر: 3684672
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
پیام تبریک روز پرستار؛

چشم‌داشت خادمان صبور سلامت، لبخند بیماران و رضای خداوند باشد

گروه اجتماعی: رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین با صدور پیامی ضمن تبریک روز پرستار گفت: خادمان صبور سلامت همچنان توفیق عمل به رسالت بزرگ خویش را داشته باشند و چون همیشه تنها چشم‌داشتشان لبخند و سپاس بیماران و خانواده های آنان و رضای حضرت حق باشد

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، دکتر منوچهر مهرام رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین، با صدور پیامی روز پرستار را تبریک گفت.

متن این پیام چنین است:«همکاران گرانقدر، پرستاران عزیز، با سلام؛ پرستار، خوش‌نام ترین همدم و همراه سخت ترین روزهای زندگی آدم‌هاست. هر شب بی‌درد، بی‌شک با همراهی مهربانانه دست‎‌هایی گذشته است که دانش، تجربه و توانمندی خود را برای تسکین دردهای بیماران هدیه کرده است.
اینجانب، روز خجسته پرستار به مناسبت شیرین ترین تولد تاریخ، زادروز بزرگ پرستار کربلا حضرت زینب(س) را به کادر سختکوش پرستاری و همکاران گرانقدر تبریک و تهنیت می‌گویم.
امید آن دارم که همۀ خادمان صبور سلامت همچنان توفیق عمل به رسالت بزرگ خویش را داشته باشند و چون همیشه تنها چشم‌داشتشان لبخند و سپاس بیماران و خانواده های آنان و رضای حضرت حق باشد. موفق و پایدار باشید.»

captcha