برگزاری جلسه قرآن متوسلین به حضرت رقیه(س) در روستای چاه خاصه
کد خبر: 3684895
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۶

برگزاری جلسه قرآن متوسلین به حضرت رقیه(س) در روستای چاه خاصه

گروه فعالیت‌های قرآنی: جلسه آموزش قرآن متوسلین به حضرت رقیه(س) زیر نظر حسین آمنا، قاری و مدرس صوت و لحن قرآن در شام میلاد زینب کبری(س) در روستای چاه خاصه، ۱۰ کیلومتری مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، جلسه آموزش قرآن متوسلین به حضرت رقیه(س) زیر نظر حسین آمنا، قاری و مدرس صوت و لحن قرآن در شام میلاد زینب کبری(س) در روستای چاه خاصه، ۱۰ کیلومتری مشهد و به میزبانی مسجد صاحب‌الزمان(عج) برگزار شد.

جلسه

بنابراین گزارش، در این مراسم قرآنی که جمعی از نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به کلام وحی و سرهنگ حسین قربانپور، فرماندهی نیروی انتظامی طرقبه ـ شاندیز حضور داشتند، جمعه پور، مداح اهل بیت(ع) به قرائت دعای توسل و مولودی خوانی پرداخت.

جلسه

در بخش آموزش و قرائت قرآن نیز حسین آمنا، به بیان روان و آسان ردیف ها و گوشه های دستگاه های موسیقی قرآن پرداخت و در پایان این بخش نیز سوره مبارکه «نصر» توسط حاضران در مجلس هم‌خوانی شد.

جلسه

همچنین حسین قربانپور، فرمانده نیروی انتظامی طرقبه - شاندیز به ثمرات برگزاری مستمر این جلسه قرآنی اشاره کرد و گفت: به یمن برگزاری این جلسات، سطح بزه و تخلفات اجتماعی در چاه خاصه به حداقل ممکن رسیده است و تاکنون ما گزارشی در خصوص تخلف اهالی این روستا دریافت نکرده‌ایم، یقینا هر چقدر هم‌سو و هم‌جهت با فرامین قرآنی حرکت کنیم از معضلات اجتماعی به دور خواهیم بود.

جلسه

در پایان این مراسم قرآنی هدایایی از طرف نیروی انتظامی طرقبه - شاندیز به حاضران در جلسه به قید قرعه اهداء شد.

جلسه

گفتنی است، این جلسات، سه شنبه هر هفته از ساعت ۱۷:۳۰ الی ۲۰ و در ۳ بخش شامل آموزش روخوانی، روانخوانی و تجوید، آموزش تخصصی صوت و لحن و قرائت دعای توسل واقع در جاده مشهد – شاندیز(۱۰ کیلومتری مشهد)، ویرانی ۹، روستای چاه خاصه برگزار می‌شود که بیشتر مخاطبان آن نوجوانان و جوانان هستند.

جلسه

captcha