حضرت زینب(س) نهضت امام حسین(ع) را زنده نگه داشت
کد خبر: 3684896
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۴
رنجبرماهانی:

حضرت زینب(س) نهضت امام حسین(ع) را زنده نگه داشت

گروه اجتماعی: امام جمعه ریگان گفت: حضرت زینب(س) علاوه بر اینکه پرستار بیماران کربلا بود، پرچمدار کربلا نیز بود و توانست، نهضت امام حسین(ع) را زنده نگه دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام علی رنجبرماهانی، امام جمعه ریگان دیروز سه‌شنبه، 3 بهمن در دیدار با پرستاران شهرستان با تبریک ولادت حضرت زینب(س) گفت: پرستاران ریگانی در بدترین شرایط آب‌وهوایی به همنوعان خود خدمات‌رسانی می‌کنند.
وی با اشاره به صبر پرستاران ریگانی افزود: با توجه به اینکه در زمان بروز ریزگردها و توفان‌های شدید شن مشکلات تنفسی برای شهروندان ایجاد می‌شود، پرستاران با تلاش‌ مضاعف و به صورت جهادی به کمک بیماران تنفسی می‌شتابند.
رنجبرماهانی تصریح کرد: حضرت زینب(س) علاوه بر اینکه پرستار بیماران کربلا بود، پرچمدار کربلا نیز بود و توانست، نهضت امام حسین(ع) را زنده نگه دارد.
امام جمعه ریگان با بیان اینکه پرستاران باید به خود ببالند که این چنین روزی به نام آن‌ها مزین شده است، اظهارکرد: پرستاران اسوه صبر و فداکاری هستند و لازم است که این بانوی بزرگ اسلام به عنوان الگوی زنان قرار داده شود.
یادآور می‌شود، امام جمعه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ریگان با اهدای شاخ گل و هدایا از خدمات پرستاران تجلیل کردند.

captcha