مسابقه بین‌المللی طراحی «بنای یادبود شهدا» عراق
کد خبر: 3685524
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳

مسابقه بین‌المللی طراحی «بنای یادبود شهدا» عراق

گروه بین‌الملل: کمیته ارشاد و بسیج برای دفاع از مقدسات عراق وابسته به آستان مقدس علوی از برگزاری مسابقه‌ای بین‌المللی با موضوع طراحی بنای یادبود ویژه شهدای فتوای دفاع مقدس این کشور خبرداد.

مسابقه جهانی طراحی با موضوع شهدای فتوای جهاد در عراقبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان علوی؛ شیخ عادل سودانی، مسئول کمیته ارشاد و بسیج برای دفاع از مقدسات عراق وابسته به آستان علوی در این باره گفت: فتوای مبارکی که از سوی مرجعیت دینی در نجف اشرف صادر شد به مثابه نوری بود که ملت عراق از آن راهنمایی جسته و به  وسیله آن به دفاع از سرزمین، آبرو و مقدسات خود برخاست و جان و خون خود به عنوان گران‌بهاترین دارایی‌های خود را برای رویارویی با گروه‌های تروریستی نثار کرد.

وی افزود: برای ثبت این اتفاق بزرگ و حفظ فداکاری‌های ملت عراق، کمیته ارشاد، بسیج برای دفاع از مقدسات عراق وابسته به آستان مقدس علوی اقدام به برگزاری مسابقه‌ای جهانی ویژه مهندسان معماری، هنرمندان، طراحان گرافیک، منبت‌کاران، نقاشان، طراحان تکنولوژهای سه بعدی و چهاربعدی، کرده است.

این مسابقه با موضوع طراحی بنای یادبودی است که رشادت‌های شهدای فتوای دفاع مقدس را ماندگار و جاوادنه می‌کند تا نام این شهدا برای همیشه در یاد و خاطره امت اسلام و نسل‌های آینده  باقی بماند.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شمار 009647709077647 و یا پست الکترونیکی manager@irshdnajaf.com ارتباط با قرار کنند/.

captcha