حسینیه اعظم زنجان میزبان 1500 مسافر در راه‌مانده شد
کد خبر: 3686344
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵
در پی بارش برف شدید؛

حسینیه اعظم زنجان میزبان 1500 مسافر در راه‌مانده شد

گروه اجتماعی: مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان از اسکان بیش از 1500 مسافر در راه‌مانده به علت بارش شدید برف در دو روز گذشته خبر داد.

مرتضی شهامی، مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان اظهار کرد: در دو روز گذشته و به علت بارش شدید برف زمستانی که موجب بسته شدن راه‌های مواصلاتی شد، بیش از هزار و 500 مسافر در راه‌مانده، مهمان حسینیه اعظم زنجان شدند.
 
شهامی با اشاره به اینکه حسینیه اعظم زنجان آمادگی اسکان مسافران در صورت ادامه بارش‌ها را دارد، تصریح کرد: به دلیل نزدیکی به کمربندی جنوبی زنجان، حسینیه اعظم یکی از مناطق قابل دسترسی برای مسافران است.
 
یادآور می‌شود؛ حسینیه اعظم زنجان از اماکن مذهبی شیعیان است که در جنوب شهر زنجان واقع شده و قدمت این مکان مقدس به حدود یک قرن پیش می‌رسد که همه ساله روز هشتم محرم دسته عزاداری ازمحل مسجد در خیابان فردوسی تا امام زاده سید ابراهیم حرکت می‌کند.
 
طبق اعلام رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان زنجان امروز دوشنبه 9 بهمن‌ماه اتوبان زنجان ـ قزوین، زنجان ـ تبریز و محورهای زنجان ـ تهم ـ چورزق، زنجان ـ طارم و دندی ـ تخت سلیمان تا اطلاع ثانوی مسدود است.
captcha