ارائه 20 درصد مشوق های ویژه قیمت زمین در بجنورد
کد خبر: 3686858
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶
به مناسبت دهه فجر؛

ارائه 20 درصد مشوق های ویژه قیمت زمین در بجنورد

گروه سیاست و اقتصاد: مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی اعلام کرد: حسب عمل به منویات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید،به مناسبت فرا رسیدن ایام دهه فجر، قیمت زمین های منطقه ویژه اقتصادی با ارائه مشوق های 20 درصدی به متقاضیان واگذار می گردد.

 به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان، سیاوش وحدت،مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان خاطرنشان کرد: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و توجه به منویات مقام معظم رهبری در رونق تولید و اشتغال، 20 درصد مشوق سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی با شرایط ویژه مصوب شد.
وحدت اضافه کرد: بر اساس این مصوبه متقاضیانی که تا پایان سال جاری جهت عقد قرارداد سرمایه گذاری در تمامی زمینه های صنعتی، بازرگانی، آموزشی و غیره اقدام کرده و طرح خود را طبق برنامه زمان بندی به اتمام برسانند، مشمول 20 درصد بخشودگی قیمت زمین می شوند.
رئیس هیئت مدیره شركت شهركهاي صنعتي خراسان شمالي ارائه این تخفیف ها را عامل مهمی برای تشویق سرمایه گذاران داخلی و خارجی به سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی استان دانست و افزود: اجرای این مشوق ها علاوه بر این که سبب جذب سرمایه گذاران جدید می‌شود، عامل حمایت از واحدهای تولیدی مستقر و توسعه پایدار صنعتی منطقه است.

captcha