رقابت 400 نفر از فرهنگیان خرم‌آباد در مرحله شهرستانی مسابقات قرآنی
کد خبر: 3687126
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴

رقابت 400 نفر از فرهنگیان خرم‌آباد در مرحله شهرستانی مسابقات قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی: 400 نفر از فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه یک خرم‌آباد در هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز ویژه فرهنگیان آموزش و پرورش فردا پنج‌شنبه، دوازدهم بهمن با هم به رقابت می‌‏پردازند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز ویژه فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه یک خرم‌آباد فردا پنج‌شنبه، دوازدهم بهمن آغاز می‌شود.
این مسابقات قرآنی در پنج رشته شامل حفظ 10 جزء و کل قرآن‌کریم، قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، نهج‌البلاغه و احکام با رقابت بیش‌از 400 نفر فرهنگیان در دو بخش فرهنگیان بانو و آقا برگزار خواهد شد.
بنا بر این گزارش مسابقات مربوط به فرهنگیان آقا در دبیرستان پسرانه دوره دوم امام خمینی(ره) و مسابقات قرآنی مربوط به فرهنگیان بانو نیز در دبیرستان دوره اول رضوان خرم‌آباد برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، امروز چهارشنبه، یازدهم بهمن مسابقه مرحله شهرستانی حفظ عمومی ویژه دانش‌آموزان دختر مقطع ابتدایی و تواشیح، مکبری نماز، قرائت تحقیق(تقلیدی) ویژه دانش‌آموزان پسر مقطع ابتدایی در دبیرستان‌های دخترانه دوره اول «رضوان» و دبیرستان پسرانه دوره دوم «امام خمینی(ره)» آغاز شد.
در مرحله شهرستانی مسابقات قرآن دانش‎آموزان آموزش و پرورش ناحیه یک خرم‌آباد 224 شرکت‌کننده حضور دارند.

captcha