140 برنامه برای کنگره 5400 شهید تهیه و برنامه‌ریزی شده است
کد خبر: 3688585
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۴

140 برنامه برای کنگره 5400 شهید تهیه و برنامه‌ریزی شده است

گروه سیاسی: استاندار کردستان با اشاره به اینکه 140 برنامه برای این کنگره تهیه و برنامه ریزی شده است، تصریح کرد: تعداد بالای برنامه ها ممکن است بازخورد لازم را نداشته باشد و با کاهش تعداد برنامه ها و توجه بیشتر به کیفیت آنها و اولویت بندی بر اساس اهمیت، باید برای حصول نتیجه از کنگره تلاش شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، بهمن مرادنیا، استاندار کردستان امروز، 15 بهمن ماه در جلسه هماهنگی کنگره 5400 شهید کردستان، اظهار کرد: همه ما وظیفه داریم در مقابل همه رشادت های شهدا، کنگره ای را به بهترین شیوه و در شان استان، به نام کنگره شهدا برگزار کنیم.
وی افزود: به همه فرمانداران شهرستان ها اعلام می کنم که با همه خانواده های شهدا دیدار داشته باشند تا از این طریق حداقل از وضعیت زندگی آنها با خبر باشیم.
استاندار کردستان بر تلاش برای متفاوت بودن کنگره استان کردستان نسبت به سایر استان ها تاکید و عنوان کرد: با توجه به فرهنگی بودن استان کردستان باید برنامه های این کنگره بر محور فرهنگی بودن باشد و در اولویت همه اقدامات برای رفع مشکلات خانواده شهدا تلاش شود.
وی با اشاره به اینکه 140 برنامه برای این کنگره تهیه و برنامه ریزی شده است، تصریح کرد: تعداد بالای برنامه ها ممکن است بازخورد لازم را نداشته باشد و با کاهش تعداد برنامه ها و توجه بیشتر به کیفیت آنها و اولویت بندی بر اساس اهمیت، باید برای حصول نتیجه از کنگره تلاش شود.
مرادنیا تاکید کرد: هر چقدر برای شهدا هزینه کنیم کم است و برای اجرای این کنگره به نحو احسن نباید به اعتبار و هزینه متکی بود.
وی درخصوص محل برگزاری کنگره نیز اعلام کرد: با توجه به اینکه وعده اتمام ساخت سالن 6 هزار نفری گولان سنندج تا شهریور ماه را گرفته‌ایم، می‌توانیم کنگره را در این سالن برگزار کنیم.
استاندار کردستان یادآور شد: تهیه موسیقی فاخر، تولید یک فیلم ماندگار، برگزاری مسابقات ورزشی با عنوان کنگره 5400 شهید، برگزاری همایش علمی با محوریت دانشگاه های استان و چاپ کتابی یک جلدی از زندگینامه 5400 شهید کردستان از جمله اقداماتی است که می تواند جلوه فرهنگی بودن کنگره در استان را نشان دهد و باید برای آنها برنامه‌ریزی شود.

captcha