حضور پر شور در راهپیمایی 22 بهمن ماه عامل نا امیدی دشمنان نظام است
کد خبر: 3689551
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴

حضور پر شور در راهپیمایی 22 بهمن ماه عامل نا امیدی دشمنان نظام است

گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه موقت بجنورد حضور گسترده و پر شور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را نماد مردمی بودن انقلاب اسلامی دانست و گفت: حضور پر شور در راهپیمایی 22 بهمن ماه عامل نا امیدی دشمنان نظام است.

حجت الاسلام رضا نوری امام جمعه موقت بجنورد، در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی بعد از پیروزی در تمامی مراحل زمانی و تاریخی خود بر پایه مردمی استوار بوده و همیشه حمایت ملت را دلیل موفقیت خود در برابر دشمنان دانسته است.
وی اضافه کرد: نمونه پشتوانه مردمی بودن انقلاب را می توان در حضور پر رنگ در دفاع مقدس و یا حضور مردم در 9 دی و محکومیت فتنه 88 دانست.
وی با اشاره به اینکه انقلاب پس از پیروزی در مقابل تمام مستکبران عالم ایستاد، افزود: بسیاری از کشورهای مستکبر دنیا به دلیل این ویژگی انقلاب با دسیسه های مختلف به مقابله پرداختند و در این مسیر از هیچ خرابکاری دریغ نکردند.
امام جمعه موقت بجنورد گفت: البته نظام اسلامی متکی بر خداوند و پشتوانه مردمی خود بوده و با توجه به حضور همیشه در صحنه این مردم، هیچگاه شکست بری آن معنایی ندارد.
حجت الاسلام نوری تصریح کرد: این ملت همیشه دشمنان نظام را نا امید کرده اند و حضور به موقع و با بصیرت مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال با توجه به حواشی به وجود آمده، دشمن را از همیشه مایوس تر خواهد کرد.
وی ادامه داد: حمایت و حضور پر رنگ مردم عامل نا امیدی دشمنان نظام و دلگرمی بیشتر مسئولین برای ترقی جامعه و خدمتگذاری است.
وی با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی تا کنون ایران پیشرفت های چشمگیری را در عرصه های مختلف علوم و تکنولوژی شاهد بوده است، گفت: این پیشرفت ها مرهون خودباوری و عدم وابستگی اندیشمندان کشورمان است.

captcha