مردم همیشه در صحنه انقلاب حضور داشته باشند
کد خبر: 3690118
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۸
خجسته:

مردم همیشه در صحنه انقلاب حضور داشته باشند

گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه بخش جبالبارز جنوبی گفت: مردم باید همیشه در صحنه انقلاب حضور داشته باشند چون مردم صاحبان حقیقی این انقلاب هستند و در بسیاری از موارد مردم نشان دادند که از مسئولان جلوترند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام مصطفی خجسته، امام جمعه بخش جبالبارز جنوبی در خطبه‌های نماز جمعه بخش جبالبارز جنوبی، گفت: یکی از مصادیق تقوا، تقوای سیاسی است و در مرحله اول باید مسئولان از رده بالا تا پایین و در سطح بعد همه مردم این مساله را رعایت کنند.
وی افزود: سیاستی می‌تواند در جامعه اسلامی کارآمد باشد که بوی دینی بدهد و اگر دین از سیاست جدا شود حکومت استکباری می شود که در آن جامعه فقط عده‌ای از نعمات و امتیازات برخوردار می شوند.
امام جمعه بخش جبالبارز جنوبی عنوان کرد: یکی از مسائل دینی که می‌تواند به تقوای سیاسی جهت دهد توجه به این مساله است که در مسائل اجتماعی و بطور خاص سیاسی هدف وسیله را توجیه نمی‌کند.
حجت‌الاسلام خجسته بیان کرد: در هفته گذشته چند طرح در بخش افتتاح شد، البته باید کار جهادی مسوولان بیشتر شده و سال آینده بجای یک روز، چند روز در این بخش محروم شاهد افتتاح طرح‌های عمرانی باشیم.
امام جمعه بخش جبالبارز جنوبی به مناسبت‌های هفته آینده اشاره کرد و گفت: روز شنبه هفته آینده روز شکست حکومت نظامی به فرمان امام است حکومت پهلوی آخرین تلاش خود را می‌کرد تا از دره سقوط نجات پیدا کند و با زور بتواند جلوی این دریای خروشان را بگیرد که با فرمان امام فریاد‌های الله‌اکبر، آخرین تدبیر برای ماندن رژیم از بین رفت.
وی با بیان اینکه انقلاب ما دارای 2 ویژگی ممتاز از سایر انقلاب‌های جهان است که مردمی و اسلامی آنان را تشکیل می‌دهند، عنوان کرد: مردم باید همیشه در صحنه انقلاب حضور داشته باشند چون مردم صاحبان حقیقی این انقلاب هستند و در بسیاری از موارد مردم نشان دادند که از مسئولان جلوترند.
حجت‌الاسلام خجسته اظهارکرد: قطعا یکی از روزهای تاریخی ملت بزرگ ایران روز پیروزی انقلاب اسلامی است، ما در مقابل این انقلاب و خون شهدای انقلاب اسلامی مسئول هستیم و کمترین ادای دین حضور همه ما در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن است.
وی تأکید کرد: ۲۵ بهمن روز فرمان ارتداد سلمان رشدی در سال ۶۷ بخاطر کتاب آیات شیطانی است این حرکت امام در آن زمان باعث قدرت، عزت و شکوه مسلمانان و ایرانیان شد، چند ماهی بیشتر نبود که جنگ تمام شده بود و کشور با مشکلات فراوان روبرو بود اما امام با اقتدار این حکم را صادر می‌کند.
وی ادامه داد: امام با این اقدام عملا نشان داد که در مقابل کسی که در اسلام ذوب شده است، آمریکا و ابر قدرت‌ها نمی‌توانند هیچ غلطی انجام دهد.
منبع: ستاد اقامه نمازحمعه استان کرمان

captcha