حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن سیلی محکمی بر بدخواهان است
کد خبر: 3690120
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۳
رضوانی:

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن سیلی محکمی بر بدخواهان است

گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه منوجان گفت: حضور همه مردم در راهپیمایی 22 بهمن سیلی محکمی بر همه بدخواهان نظام و ملت است و امروز به عنوان یک وظیفه دینی نظام را در این روز باشکوه یاری می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام امین رضوانی، امام جمعه منوجان در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه خداوند را در نظر گرفتن و در مسیر خدا حرکت کردن سعادت دنیا و آخرت را برای انسان رقم می زند، گفت: انسان مسلمان، انسانی است که هر چه بخواهد انجام نمی‌دهد بلکه به امر خداوند توجه و در این مسیر حرکت می‌کند.
وی با بیان اینکه جامعه ما باید با نگاهی که خداوند همان خداوند است، نگاه کنند، افزود: اینکه چرا زمین و آسمان برکت‌هایش را از ما دریغ کرده باید بیاندیشیم که چقدر از ایمان و تقوا در درون ما وجود دارد.
حجت‌الاسلام رضوانی بیان کرد: امروز آنچه که خیلی مهم است فاصله سیاست سیاست مردان از دیانت و تقوا است و اینکه این مسئله خطری بزرگ برای جامعه ماست.
امام جمعه منوجان با اشاره به سخن شهید مدرس که فرمود، «سیاست عین دیانت ما است»، تصریح کرد: سیاست و حاکمیت اسلامی باید عین دین باشد نه اینکه براساس نیرنگ‌ها بوده و یا طعم حزب و گروه به خود بگیرد.
وی اذعان کرد: ما مسوولان که همچنان مردم را در مسیر هدایت به تقوای دینی می‌خوانیم اول باید سیاست خودمان را بر محور دیانت انجام دهیم.
حجت‌الاسلام رضوانی با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن، بیان کرد: مناسبتی که امروز حال و هوای میهن اسلامی را فرا گرفته سی و نهمین انقلاب شکوهمند اسلامی است و چقدر خوب می‌شود اینکه راه‌های دشوار رسیدن به این انقلاب را مرور و نعمات انقلاب را ببینیم.
امام جمعه منوجان اظهار کرد: یکی از مهمترین پیامدهای انقلاب این است که ما مردم می‌دانیم دین لیاقت حاکمیت را دارد.
حجت‌الاسلام رضوانی با اشاره به اینکه انقلاب چه‌طور انجام شد، تشریح کرد: امام راحل علاوه بر مخالفت‌های سنگین با همت مردم این کار را انجام داد و سبب پیروزی انقلاب اسلامی در کشور شد و مردم سالاری در کشور و اینکه حاکمان و مسوولان را خود مردم انتخاب کنند یکی از ثمره‌های انقلاب اسلامی بوده است.
وی ادامه داد: این بالاترین افتخار برای نظام ما است که مردم تصمیم گیرنده باشند و اینکه خط قرمز نظام مردم هستند و مردم هرچه خواستند همان است.
امام جمعه منوجان با بیان اینکه همه افتخارات نظامی و علمی ما در صحنه‌ای بوجود آمده که اجازه هیچ کار و فعالیتی نداشتیم، تأکید کرد: حضور همه مردم در راهپیمایی 22 بهمن سیلی محکمی بر همه بدخواهان نظام و ملت است و امروز به عنوان یک وظیفه دینی نظام را در این روز باشکوه یاری می‌کنیم.
منبع: ستاد اقامه نمازحمعه استان کرمان

captcha