تأثیر انقلاب اسلامی در جامعه جهانی
کد خبر: 3690216
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱

تأثیر انقلاب اسلامی در جامعه جهانی

گروه سیاسی: رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سنندج با اشاره به نقش و تاثیر انقلاب اسلامی در جوامع اسلامی و جامعه جهانی، گفت: انقلاب اسلامی ایران تاثیرات زیادی بر جامعه جهانی داشته است.

ملا اقبال بهمنی، رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سنندج در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: امام خمینی (ره) توانست با پشتیبانی ملت ایران اندیشه‌های الهی و وحیانی را در نظام جمهوری اسلامی بنیان‌گذاری کند.
وی با بیان اینکه ایران تنها کشوری بوده که از زیر پرچم استکبار و ستم خارجی رهایی یافته است، ملت ایران با شعار استقلال، آزادی، جمهوریت و اسلامی به میدان آمد و توانست جهان را تحت تاثیر خود قرار داده و در همه زمینه‌ها رشد و ترقی یابد.
رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سنندج با اشاره به نقش و تاثیر انقلاب اسلامی در جوامع اسلامی و جامعه جهانی، بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران تاثیرات زیادی بر جامعه جهانی داشته است.
وی عنوان کرد: جمهوریت و اسلامی بودن موجب شد که تمام مردم در امور سیاسی و اقتصادی فعالیت و شرکت داشته باشند و قانون قرآن و دین در کشور جاری و ساری باشد.
ماموستابهمنی با بیان اینکه در زمان طاغوت هیچ مرکز اسلامی در امریکا وجود نداشت، اعلام کرد: امروز بیش از ٤ هزار مرکز اسلامی وجود دارد که این مهم به برکت انقلاب اسلامی ایران است.
وی مدیریت شایسته مقام معظم رهبری و وحدت بین دولت و ملت را از دلایل اقتدار جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و بر همگرایی و انسجام امت اسلامی تأکید کرد.

captcha