مشهد نور افشان می‌شود
کد خبر: 3690300
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳
در شب 22 بهمن‌ماه؛

مشهد نور افشان می‌شود

گروه اجتماعی: همزمان با شب22 بهمن ماه، شهر مشهد نورافشان می‌شود تا فضایی دل‌انگیز برای مردم انقلابی مشهد ایجاد شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد، هادی بختیاری، معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری مشهد با بیان اینکه این سازمان همچون سال‍‌های گذشته، به منظور نکوداشت سی و نهمین سالگرد انقلاب اسلامی در مجموعه فرهنگسراها و مراکز فرهنگی سطح شهر برنامه‌های ویژه‌ای برگزار می‌کند، افزود: نور افشانی در سطح شهر در فاصله‌های مکانی که در نظر گرفته شده باعث می شود شهروندان در اکثر نقاط شهر شاهد این برنامه باشند.
وی با اشاره به اینکه برنامه‎های دهه فجر ویژه کودکان، بزرگسالان و خانواده ها برگزار می‌شود، افزود: قالب برنامه‌هایی که صبح تا ظهر برگزار می‌شود، ویژه مخاطبان کودک و دانش آموز است و در داخل مدرسه و فرهنگسراها اجرا می‌شود.
بختیاری، برنامه‎های جشن، جنگ‌های شادی، مسابقات کتابخوانی و نیز برنامه‌های هویتی انقلاب را از اعم این برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: هدف از اجرای این مراسم، تقویت ارتباط هر چه بیشتر بین شهروندان با فرهنگسراها بوده و سعی ما بر این است مشارکت مردم در این زمینه را افزایش دهیم.
معاون شهردار و رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد مقدس ابراز کرد: در مجموعه فرهنگسراها و مراکز فرهنگی بیش از 150 عنوان برنامه طراحی شده که در کنار سایر برنامه‌های روزمره این مراکز برگزار خواهند شد.
بختیاری گفت: به مناسبت تقارن دهه فجر امسال با ایام فاطمیه برنامه ویژه ای تحت عنوان « قدر مادر» در همه فرهنگسراها برگزار می‌شود که به منظور الگوسازی در جامعه، افرادی که در این چهل سال اخیر به موفقیت‌هایی دست یافته‌اند از مادران خود تقدیر به عمل می‌آورند.

captcha