کردستان در پیروزی انقلاب استانی پیشتاز و تاثیر گذار بوده است
کد خبر: 3690366
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹

کردستان در پیروزی انقلاب استانی پیشتاز و تاثیر گذار بوده است

گروه سیاسی: معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: کردستان در پیروزی انقلاب استانی پیشتاز و تاثیر گذار بوده است و باید همه مسئولان استان برای رفع مشکلات این مردم دست به دست هم داده و همیشه برای شنیدن صدای مردم آماده باشند

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، حسین خوش‌اقبال، معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان امروز،21 بهمن ماه در مراسم جشن کارگری و کارفرمایی، با اشاره به اینکه همه مردم ایران در برپایی نظام و پیروزی انقلاب ایثار کردند، اظهار کرد: مردم برای پیروزی انقلاب تلاش خود را به خوبی انجام دادند و امروز وظیفه مسئولان نظام است که مسائل و مشکلات جامعه ایرانی را در راستای دستیابی به اهداف امام رفع کنند.
وی افزود: امروز پس از گذشت 40 سال مردم باید در این زمینه که کارگزاران نظام در راستای پیاده کردن اهداف امام اظهار نظر کنند و مسئولان نیز پاسخگوی خواسته آنان باشند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان عنوان کرد: اگر امروز در جامعه ایران مسئله و مشکلی وجود دارد، عاملان و مسئولان آن باید جرات و جسارت عذرخواهی از مردمی را که برای انقلاب و امام کم نگذاشته اند، داشته باشند.
خوش اقبال تاکید کرد: امروز باید همه دست به دست هم داده و برای شنیدن صدا و خواسته مردم چنان که همواره مورد تاکید دولت تدبیر و امید است، گوش شنوا داشته باشیم.
وی با تاکید بر اینکه هر اقدامی باید در راستای ایجاد اشتغال در استان باشد، خاطرنشان کرد: با وضع کنونی از اعتبارات موجود دولتی، اشتغال ایجاد نخواهد شد و اگر در برخی استان ها به نسبت کردستان وضعیت اشتغال بهتر است، به دلیل سرمایه گذاری‌های غیردولتی است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان با اشاره به اینکه قشر کارگری در تحقق انقلاب نقش اساسی داشته‌اند، تأکید کرد: کردستان در پیروزی انقلاب استانی پیشتاز و تاثیر گذار بوده است و باید همه مسئولان استان برای رفع مشکلات این مردم دست به دست هم داده و همیشه برای شنیدن صدای مردم آماده باشند

captcha