رقابت 3200 دانش‌آموز اراکی در مسابقات قرآن
کد خبر: 3690498
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸

رقابت 3200 دانش‌آموز اراکی در مسابقات قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی- کارشناس مسئول قرآن، عترت و نماز اداره ناحیه یک اراک گفت: 3 هزار و 200 دانش آموز دختر و پسر در مقاطع مختلف تحصیلی در سی‌وششمین دوره مسابقات آموزش و پرورش ناحیه1 شرکت داشتند.

حمیدرضا عزیزآبادی، کارشناس مسئول قرآن، عترت و نماز اداره ناحیه یک اراک، در گفت‌وگو با ایکنا از استان مرکزی، با اشاره به مرحله شهرستانی سی‌وششمین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی گفت: این مسابقات در آموزش و پرورش ناحیه 1اراک، از اواخر دی ماه آغاز و تا دهه فجر پایان یافت.
وی تصریح کرد: 3هزار و 200 دانش آموز دختر و پسر در مقاطع مختلف تحصیلی در سی‌وششمین دوره مسابقات آموزش و پرورش ناحیه1اراک شرکت داشتند. این مسابقات در رشته‌های نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، تفسیر، حفظ قرآن عمومی، حفظ ویژه 5جزء، 10جزء، 20جزء و کل، قرائت ترتیل، تحقیق، احکام، انشای نماز ویژه دختران و پسران و اذان و مداحی ویژه پسران برگزار شد.
عزیزآبادی ادامه داد: مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات در مقاطع متوسطه تحصیلی برگزار شده است، رقابت دانش آموزان ابتدایی اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود. 25 بهمن نیز 35 دانش آموز در رشته‌های قرائت ترتیل و تحقیق با داوری استاد نشیبا، مختاری، گاپله رقابت کردند./انتهای پیام

captcha