«اخبار فقهی» توسط انتشارات جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری منتشر شد
کد خبر: 3690520
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۴

«اخبار فقهی» توسط انتشارات جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری منتشر شد

«اخبار فقهی» توسط انتشارات جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری منتشر شد گروه اجتماعی: رئیس جهاد دانشگاهی واحد چهارمحال و بختیاری از چاپ و انتشار نهمین کتاب با عنوان «اخبار فقهی» تألیف سعید مولوی وردنجانی و مریم کاوه چلیچه توسط انتشارات جهاد دانشگاهی استان خبر داد.

وحید خلیلی، رئیس جهاد دانشگاهی واحد چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر و بابیان این‌که در 7 فصل و در 518 صفحه منتشرشده است، افزود: این کتاب پوشش‌دهنده درس احادیث فقهی مربوط به دانشجویان مقطع کارشناسی در رشته الهیات و معارف اسلامی مطابق با سرفصل مصوب وزارت علوم و به همت سعید مولوی وردنجانی، عضو هیئت‌علمی دانشگاه شهرکرد و مریم کاوه چلیچه تألیف شده است.
خلیلی بابیان این‌که در این کتاب از 420 منبع استفاده‌شده است، اضافه نمود: در این کتاب تعداد قابل‌توجهی از روایات مربوط به زکات، خمس، روزه، حج، امربه‌معروف و نهی از منکر و قضا و شهادت به‌صورت همه‌جانبه بررسی‌شده‌اند.
رئیس جهاد دانشگاهی استان، بیان کرد: از ویژگی‌های این کتاب و وجوه تمایز آن با نوشته‌های مشابه احتمالی، طرح برخی از مباحث حقوق مانند ارتداد، مفهوم شده معتوه، مباحث حقوقی ماهوی و شکلی مربوط به امربه‌معروف و نهی از منکر، قضا و شهادت باهدف به‌روزرسانی و کاربردی‌تر کردن مطالب و قابلیت استفاده همگانی کتاب به‌ویژه برای دانشجویان رشته حقوق در متن یا پانویس کتاب است.
وی اضافه کرد: این کتاب در قطع وزیری و باقیمت 250000 ریال منتشرشده است. 

خلیلی یادآوری کرد دفتر انتشارات جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری واقع در دانشگاه شهرکرد آماده چاپ و انتشار کتب اساتید و صاحب نظران است و متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاع از فرایند چاپ، با شماره 32324401-5  داخلی ۲۵۳۲ تماس حاصل نمایند.

انتشار کتاب با عنوان «اخبار فقهی» توسط انتشارات جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری

captcha