اغتشاشات اخیر طراحی وسیعی برای نابودی امنیت کشورمان بود
کد خبر: 3690843
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹

اغتشاشات اخیر طراحی وسیعی برای نابودی امنیت کشورمان بود

گروه سیاست و اقتصاد: رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه با اشاره به اینکه ملت ایران در دوره های مختلفی از تاریخ امتحان خود را پس داده اند، گفت: اغتشاشات اخیر طراحی وسیعی برای نابودی امنیت کشورمان بود که ملت ایران جلوی فتنه ها را گرفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، حجت الاسلام علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، دیروز در جمع راهپیمایان 22 بهمن ماه در بجنورد اظهار کرد: جریانات اخیر که به فتنه های گذشته شباهت داشت، موج سواری بر احساسات و اعتراضات به حق مردم بود که امنیت کشورمان را نشانه گرفته بودند.

وی اضافه کرد: البته با بصیرت ملت ایران مطالبات به حق مردم از اغتشاش تفکیک شده و پاسخ کوبنده ای به آمریکا، رژیم صیهونیستی، لندن نشینان و منافقان کور دل داده شد.

وی از دیگر اتفاقات مهم در سال جاری که در تاریخ ثبت می شود را از بین بردن جنگ نیابتی آمریکا در منطقه به اسم داعش خواند و افزود: صدها کیلومتر دور تر از مرزهای کشورمان جنگی نیابتی به اسم داعش از سوی اسرائیل و آمریکا به راه انداختند که جمهوری اسلامی ایران به یاری شهدای مدافع حرم و سپاه قهرمان طومار آن ها را در هم پیچید.

نابودی داعش یک موفقیت بزرگ در سال 96 برای کشورمان بود

وی تصریح کرد: به لطف خداوند متعال خطر بزرگ داعش از کشورهای سوریه، عراق، لبنان و سایر کشورها رفع شد.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه موضوع مهم دیگر در سال جاری که از فتنه های استکبار جهانی بود را طرح جدایی اقلیم کردستان عراق ذکر کرد و گفت: به دنبال تاسیس اسرائیل منحوس دوم در جوار مرزهای جمهوری اسلامی ایران بودند.

حجت الاسلام علی اکبری با اشاره به اینکه کردستان مستقل یعنی اسرائیل دوم، اظهار کرد: خوشبختانه این موضوع نیز با رهبری های حکیمانه رهبر فرزانه و دیپلماسی فعال جهوری اسلامی ایران، در نطفه خفه شد.

وی درهم پیچیدن طومار رژیم منحط دو هزار و 500 ساله شاهنشاهی، ایجاد نظام اسلامی و جنگ تحمیلی هشت ساله را سه امتحان بزرگ الهی عنوان کرد که ملت ایران با موفقیت آن ها را پشت سر گذاشت.

وی جنگ هشت سال دفاع مقدس را جنگی جهانی علیه ملت ایران توصیف کرد و ادامه داد: به تعبیر اینجانب جنگی که قدرت شرق و غرب و شیوخ منطقه علیه ایران راه انداختند جنگی جهانی بود که با دفاع عاشقانه ملت ختم به خیر شد.

حجت الاسلام علی اکبری اضافه کرد: با رحلت امام دشمنان نظام امیدوار بودند که راه امام تمام شود اما دیدند این مسیر نورانی به دست خمینی(ره) جوان، با انگیزه، پر شور و سرشار از امید ادامه یافت.

وی با بیان اینکه دشمنان به چهل روزگی انقلاب اسلامی نیز امیدوار نبودند، گفت: خیال خام آن ها با دیدن هر مصیبت و مقابله با آن نقش بر آب شد و ملتی را در مقابل خود دیدند که تا دستیابی به هدف خود در نظام الهی و ظهور منجی بشریت مصمم است.

وی خاطرنشان کرد: حضور امام رضا(ع) و فرزندان پیامبر در این خاک سبب شد که ملت ایران خویشاوند رسول گرامی اسلامی شده و زمینه برای به سرانجام رسیدن نهضت بزرگ الهی فراهم شود.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور راه پیروی از ولایت فقیه را ادامه راه امامان معصوم، شهداء و اولیای الهی دانست و تصریح کرد: با همان جوش و خروش سال های اوایل انقلاب، نهضت، وحدت و راه انقلاب ادامه دارد.

حجت الاسلام علی اکبری با اشاره به سخن مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: به حق راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال تماشایی شد و این جشن باشکوه شکرگذاری نعمت ولایت و انقلاب است.

به گزارش ایکنا در راهپیمایی 22 بهمن ماه مردم بجنورد شعارهای یاد امام خمینی پاینده باد، مقام معظم رهبری زنده باد،»،«فتنه گران بدانند، ما از آن ها بیزاریم»، «سپاه و ارتش ما مظهر اقتدار است» و «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» سر دادند

captcha