استقبال پرشور مردم سنندج از آخرین سانس جشنواره فیلم فجر
کد خبر: 3691094
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۴

استقبال پرشور مردم سنندج از آخرین سانس جشنواره فیلم فجر

گروه فرهنگی: فیلم به وقت شام به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا از فیلم های سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در آخرین اکران خود در سنندج با استقبال پرشور مردم این شهرستان مواجه بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، بسیاری از فیلم‌های سی و ششمین جشواره فیلم فجر در سنندج از استقبال خوب مردم برخوردار بود.
فیلم به وقت شام به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا از فیلم های سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در آخرین اکران خود در سنندج با استقبال پرشور مردم این شهرستان مواجهه بود.
در این دوره از جشنواره ١٥ فیلم در ٣٢ سانس به روی پرده سینما رفت که ١١ فیلم در بخش مسابقه تحت عنوان سودای سیمرغ و چهار فیلم در بخش کودک و نوجوان را شامل شد.
فیلم های دارکوب، سوتفاهم، بمب، خجالت نکش، چهارراه استانبول، مغزهای کوچک زنگ زده، جاده قدیم، به وقت شام، امیر، ماهورا و شکلاتی از جمله فیلم های این دوره از سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در کردستان بود.
قهرمانان کوچک، دنیای کیف ها، فیلشاه، دزد و پری، فیلم های بخش کودک این دوره از جشنواره است که در سانس ساعت ١٠ صبح روزهای ١٤ تا ١٩ بهمن به صورت رایگان برای دانش‌آموزان اکران شد.

captcha