تفکر شهادت طلبی در کشورهای اسلامی دشمن را عاجز کرده است
کد خبر: 3691132
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱

تفکر شهادت طلبی در کشورهای اسلامی دشمن را عاجز کرده است

گروه اجتماعی: معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب برای نسل جدید باید بازگو شود، گفت: تفکر شهادت طلبی در کشورهای اسلامی دشمن را عاجز کرده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سمنان، سردار محمدرضا نقدی،معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته 23 بهمن در یادواره سردار شهید حسن شاطری به میزبانی مسجد آل عبا(ع) شهرک گلستان شهر سمنان با بیان اینکه تفکر شهادت طلبی در کشورهای اسلامی دشمن را عاجز کرده است،گفت: دشمن می‌داند که با سلاح‌های مجهز و استفاده از ابزار نظامی نمی‌تواند در برابر کشورهای اسلامی مقابله کند چراکه با توجه به روحیه شهادت طلبی جوانان این سلاح‌ها کارکردی نخواهد داشت.

به گفته وی؛ امروز با جنگ نرم اقتصادی و فرهنگی از سوی دشمن مواجه هستیم و یکی از ابزارهای آن‌ها ماهواره است بنابراین با ایجاد کانال های ضد دینی به تفرقه‌افکنی و ایجاد اختلاف بین مسلمان می‌پردازند و با تبلیغ علیه نظام اسلامی می‌کوشد تا به اهداف شوم خود دست یابد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز روشنگری و تبیین فرهنگ مقاومت و تشریح دستاوردهای انقلاب یک وظیفه عمومی قلمداد می‌شود، متذکر شد: با توجه به هجمه‌های دشمن باید تجربیات دوران دفاع مقدس و آرمان های انقلاب برای نسل جدید بازگو شود تا دشمن نتواند بر ذهن مخاطبان جوان رخنه کند.

نقدی افزود: دشمن می‌کوشد تا با تبلیغات رسانه ای گسترده در کشورهای اسلامی انقلاب ایران را کمرنگ جلوه دهد اما راهپیمایی تماشایی ۲۲ بهمن امسال پاسخ قاطع و کوبنده‌ای بر همه اهداف ناکام استکبار بود و نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب کرد.

وی با اشاره به اینکه دشمن در تلاش است تا با کم اهمیت نشان دادن فرهنگ حجاب و شهادت ارزش‌های ما را زیر سئوال ببرد افزود» بنابراین در این برهه از زمان باید با هوشیاری اجازه فرصت مداخله در امور داخلی را از استکبار سلب کنیم و آن‌ها را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام بگذاریم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سیاست های آمریکا و متحدانش در برابر سلطه بر کشورهای اسلامی شکت خورده است، یاداور شد: در حالی که جبهه مقاومت در خاورمیانه نقشه‌های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی می‌کند استکبار نیز می کوشد تا با حمایت از گروه های تکفیری، انقلاب اسلامی را نابود کند اما با بصیرت مردم انقلابی در این راه موفق نخواهد شد.

نقدی افزود: امروز به برکت خون شهدا در اوج اقتدار ایستاده ایم و آرامش و امنیت خود را مدیون آن‌ها هستیم بنابراین باید با تبیین آرمان های شهیدان و امام راحل برای نسلی که دوران انقلاب را درک نکرده است بکوشیم در راه دفاع از اسلام تا آخریم قطره خون خود ایستادگی کنیم.

وی متذکر شد: منطق شهادت، مستکبران را به‌ زانو درآورده است به نحوی که آمریکا و همدستانش در سردرگمی برای نفوذ و مداخله در ایران و کشورهای اسلامی به سر می‌برند، لذا هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمن یک ضرورت انکارناپذیر به شمار می رود که باید در نسل جدید به‌ درستی تبیین شود.

منبع: خبرگزاری مهر

captcha